וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות: "האם המרעיבה מסכנת את ילדיה"

הפרקליטות הגישה ערעור על החלטת ביהמ"ש, שקבע כי האם המואשמת בהרעבת בנה תישאר במעצר בית. "תנאי המעצר של האם מעמידים את ילדיה בסיכון רב"

"תנאי המעצר של האם מעמידים את ילדיה בסיכון רב". כך נכתב בערעור שהגישה הפרקליטות בעקבות החלטת בית המשפט המחוזי בירושלים שקבע כי האם המואשמת בהרעבת בנה תישאר במעצר בית.

עוד נכתב כי "ביהמ"ש טעה נוכח מסוכנותה הרבה של האם. גם עיון ראשוני בחומר הראיות מצביע על מסוכנותה הרבה של האם לילדיה. ישנן אינדיקציות לכך שהאם פגעה גם בילדיה האחרים. המשטרה מבקשת להמשיך ולחקור, כאשר המשפחה מונעת את המשך חקירתם של הילדים".

"תנאי השחרור הקיימים אינם מאפשרים פיקוח אפקטיבי על הנעשה בביתה של האם, בו היא שוהה עם ילדיה. החשש לילדים, שאחד מהם הוא פעוט בן שנתיים, מחייב מעורבות ופיקוח של אנשי מקצוע. נציין כי לשכת הרווחה הפסיקה את הטיפול באם על רקע איומים ואלימות שננקטו נגדה והמשטרה התקשתה אף היא להגיע לביתה של האם לצורך זימונה לדיונים".

ביום שישי האחרון החליט בית המשפט המחוזי בירושלים להשאיר על כנו את מעצר הבית של האם הנאשמת בהרעבת בנה. זאת, חרף התנגדות הפרקליטות. האם תישאר במעצר בית עד הדיון הבא בנושא, בעוד כשבועיים.

ביום שלישי הוגש כתב אישום נגד האם בגין "התעללות בחסר ישע". כתב האישום החמור חושף מסכת ארוכה של התעללות מצד האם בבנה וניסיונות חוזרים ונשנים להונות את אנשי הצוות הרפואי. מכתב האישום עולה כי במהלך התקופה שבין פברואר 2008 ליולי 2009 נהגה הנאשמת להתלונן בפני אנשי הצוות הרפואי שטיפלו בבנה בבתי החולים הדסה הר הצופים והדסה עין כרם כי הוא סובל מהתופעות שלהלן: חום גבוה, קשיי עיכול, הקאות, כאבי בטן ופגיעות בעור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully