וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אשפוז האב החשוד ברצח בתו יפגע בחקירה"

איילה חננאל

28.7.2009 / 17:58

גורמי משטרה המעורבים בחקירת אסף גולדרינג, החשוד ברצח בתו נעה, מביעים הסתייגות מההחלטה לשלוח אותו לאשפוז פסיכיאטרי במשך שבוע. "הוא נבדק כבר בבית החולים"

גורמים במשטרה הביעו הערב (שלישי) את אכזבתם מההחלטה להעביר את אסף גולדרינג, החשוד ברצח בתו נעה, לאשפוז פסיכיאטרי בבית החולים לחולי נפש בפרדסיה. גולדרינג צפוי לשהות בבית החולים במשך שבוע ימים ובעקבות כך מביעים גורמים במשטרה הסתייגות נחרצת.

לדברי גורם משטרתי המעורה בחקירה, "ביום שני עשו לאב בדיקות מקדמיות והפסיכיאטר המחוזי אמר שהוא צריך אותו לשבעה ימים. זו הסיבה שמלכתחילה התנגדנו לשליחה להסתכלות פסיכיאטרית בשלב זה מוקדם של החקירה וכבר בהארכת המעצר הראשונה שלו. חשוב להבין שבקשה לשליחת חשוד להסתכלות פסיכיאטרית עולה בדרך כלל על הפרק רק במעמד כתב אישום".

עוד אמר הגורם המשטרתי כי "ברור מה היה המניע של האב להישלח בעצת עורך דינו להסתכלות הזאת. כבר בהארכת המעצר ציינו את התנגדותנו. באותו בוקר נורא, האב היה מאושפז ועבר בדיקה על ידי פסיכיאטר וסדרת בדיקות רפואיות מקיפות והיה זה בית החולים מאיר בכפר סבא ששחרר אותו והתיר לו להיות נוכח בבית המשפט, כך שלא ניתן להגיד שהוא איננו נבדק בכלל".

בנוגע להחלטת בית המשפט בעניין אמר הגורם המשטרתי כי "היה על בית המשפט לדחות את ההחלטה בעניין ההסתכלות הפסיכיאטרית בשלב כה מוקדם, שכן ההחלטה גוזלת מאיתנו שבוע ימים שבהם לא נוכל לחקור את האב החשוד ברצח בתו הקטנה וכמובן שהדבר מעכב לנו את החקירה. עם זאת, יחידת ימ"ר-רצח הינה יחידה מנוסה והיא תחקור בצורה מעמיקה את המקרה. יש בידינו מספר ראיות המגבות את טענותינו שהאב היה שפוי בעת ביצוע הרצח ואף תכנן אותו מראש כנקמה באשתו ומשפחתה. עובדה היא שנודע לנו שיומיים לפני הרצח, האב ביקש להוציא את אשתו מרשימת המוטבים בביטוח החיים שלו ולהכניס במקומה קרובי משפחה אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully