וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתיה"ח: לא סיכמנו העברת "הפעוט המורעב"

נעמה טלמור

22.7.2009 / 9:53

בשיבא ובהדסה מכחישים כי הסכימו ביניהם להעביר את הפעוט החשוד שאמו הרעיבה אותו לתל השומר. מנכ"ל שיבא התנצל: "סברנו בטעות שהבקשה הגיעה מהדסה"

מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים נמסר היום (רביעי) כי הידיעות שהתפרסמו הבוקר לפיהן הוחלט שהפעוט שאמו חשודה בהרעבתו יועבר לבית חולים אחר מצוצות מהאצבע ואין להן על מה להסתמך. "הדסה לא סיכמה על כך עם איש ולא עמדה בקשר עם אף בית חולים אחר בעניין זה. הילד מאושפז בהדסה בתוקף צו בית משפט. הדסה תציג את עמדתה בעניין ובעניין המשך אשפוזו בפני בית המשפט בדיון שיתקיים מחר", מסר בית החולים.

בית החולים שיבא אמר הלילה כי הפעוט יועבר אליו לבקשת הדסה, אולם הבוקר התנצל מנכ"ל בית החולים, פרופ' זאב רוטשטיין על אמירה זו, שנמסרה בתגובה להודעת פרופ' אליעזר רחמילביץ', המתווך בין הקהילה החרדית לבתי החולים. רוטשטיין אמר כי לפי הודעת רחמילביץ', בית החולים הדסה עין כרם והעדה החרדית הגיעו להסכמה שהפעוט יועבר לשיבא. לדברי רוטשטיין, בבית החולים שיבא סברו בטעות שהבקשה הגיעה מהדסה והבוקר גילו שלא כך הדבר.

על פי תגובת שיבא מהבוקר, "המרכז הרפואי שיבא סומך את שתי ידיו על הטיפול המקצועי המסור והמיומן שעבר הילד בבית החולים הדסה. כפי שקורה לעתים ביחסים שבין שני מרכזים רפואיים גדולים, נענינו ברצון לבקשה שהופנתה אלינו מהדסה להמשיך את הטיפול שהחל אצלם באופן שיאפשר הרמוניה טיפולית עם בני משפחת הילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully