וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ניר תובע מדודו טופז 9 מיליון שקלים

איילה חננאל

21.7.2009 / 20:50

אבי ניר וקשת תובעים פיצויים בגין הנזקים שלכאורה נגרמו להם. "במשך שנה וחצי יזם טופז כל מהלך אפשרי כדי לפגוע בניר באופן קר ואכזרי"

מנכ"ל קשת אבי ניר וחברת קשת הגישו היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעת פיצויים בשל הנזקים שגרם להם לכאורה דודו טופז, הנאשם שהזמין תקיפות נגד ניר. התובעים דורשים פיצויים בסך כולל של תשעה מיליון שקלים בשל הנזקים הפיזיים, הנפשיים, הוצאות האבטחה והדרישה לפיצויים.

לטענתם, "במשך שנה וחצי יזם טופז כל מהלך אפשרי כדי לפגוע בניר, במשפחתו, ביחסי העבודה שלו עם מעסיקיו ועם ספקי תוכן, וזאת כדי לזרוע אימה ולהדיר שינה מעיניו באופן שיטתי, קר, מחושב ואכזרי".

על פי ניר, מסכת ההתעללויות החלה לפני שנה וחצי, כשטופז שכר אישה שהתקשרה לאישתו של ניר וטענה שהיא וניר מנהלים מערכת יחסים ובכוונתם לעזוב את משפחותיהם ולחיות יחדיו. "הייתה זו רק יריית הפתיחה שבה החל את מסע האימה שביקש טופז להביא לחייו של ניר", נכתב בתביעה.

בעקבות התקיפות עיבתה קשת את מערך האבטחה של החברה סביב ניר. כן תוגברה האבטחה במהלך השידורים החיים. קשת ציינה כי הוצאות האבטחה שנגרמו לה עומדות על כמיליון שקל.

הנכות המשוקללת ממנה סובל ניר לפי פרטי התביעה, עומדת על 62%: ניר סובל מנכות בתחום הכירורגיה האורתופדית, מנכות באף, אוזן, גרון, מפוסט טראומה ומנכות נוירולוגית. נכותו התפקודית, נטען, עומדת על לפחות 30%. "ניר משתכר לפחות 85 אלף שקל לחודש", נכתב, "בהתחשב בכך ובגילו של ניר, בן 47, פוטנציאל ההשתכרות והפנסיה שלו, מהוון להיום בצירוף פיצויים מוגברים בשל כאב וסבל, עומד על כ-5.6 מיליון שקל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully