וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האם המרעיבה פגעה בשניים מילדיה הנוספים"

משטרת ירושלים חושדת על סמך עדויות רופאים כי האם שחשודה בהרעבת בנה הפעוט, פגעה גם בשניים מילדיה הנוספים. האם הנתונה במעצר בית תובא היום לבדיקה פסיכיאטרית

משטרת ירושלים חושדת כי האם שנעצרה בחשד להרעבת בנה הפעוט, פגעה גם בשניים מילדיה האחרים. כך דווח בגלי צה"ל. החשד עלה בעקבות עדויות של מספר רופאים. במשטרה מעוניינים לתשאל את הילדים בשבוע הקרוב באמצעות חוקרי ילדים, אולם עד כה אבי המשפחה מונע את בקשת המשטרה. בתוך כך תובא היום (ראשון) האם לבדיקה פסיכיאטרית.

ביום שישי נשלחה האם למעצר בית של שבעה ימים אצל מקורב המשפחה, הרב פרוייליך. נשיאת בית משפט השלום בירושלים, השופטת שולי דותן דחתה את בקשת המשטרה להשאיר את האם במעצר למשך חמישה ימים ושחרר אותה למעצר בית.

מוקדם יותר ביום שישי הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע, בה הומלץ להגיש נגד "האם המרעיבה" כתב אישום. בהמשך הומלץ כאמור לשחרר את האם למעצר בית בתנאים של איזוק אלקטרוני ובערבות של 500 אלף שקלים.


לאחר מעצרה, טענו פרקליטי האם בפני הפרקליטות כי היא מצויה בחודשי הריון מתקדמים ולכן קיים חשש לבריאותה כל עוד היא נתונה במעצר. בשל כך דרשו הפרקליטים, עו"ד דוד הלוי וראובן בר חיים, לשחררה מיידית למעצר בביתה. הפרקליטות הודיעה לבאי כוחה של החשודה, כי שאלת שחרורה של החשודה למעצר בית תישקל רק לאחר קבלת חוות דעת מקצועית מגורמי הרווחה ובריאות הנפש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully