וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופיל של ניאו נאצי שמחליט לברוח לישראל

טלי גולדשטין

14.7.2009 / 10:29

בתוכנית "המבוקשים ביותר באמריקה", ניתן למצוא את הפרופיל של מאיון הגזען, שמילדותו חונך לשנאה על ידי אביו. הוא הסתבך בסמים והזדהה עם "האחווה הארית"

מיקי לואיס מאיון מככב בקטגוריית "נמלטים מהחוק" באתר תוכנית הטלוויזיה America's Most Wanted. מאיון מבוקש על ידי רשויות החוק בארצות הברית בגין מספר סעיפים, בהם: רשלנות פושעת (2007), שיכרות בפומבי (2007), התנהגות לא ראויה וגרימת רעש (2007), תקיפה, החזקה, שימוש, מכירה והעברת נשק (2007), ירי וניסיון להתחמק ממעצר (2008). כל סעיפי האישום הללו מקושרים לפשעים שביצע מאיון בעיר סטילטון שבפנסילבניה.

ב-2 באפריל 2007, נשלחה ניידת משטרה לכתובת בעיר סטילטון לאחר שהתקבל דיווח על ירי. השוטרים הגיעו לזירה אך הרחוב היה ריק. בעודם סורקים את השכונה, סיפרו התושבים לשוטרים כי הם שמעו יריות. המשטרה הרחיבה את החיפוש ומצאה שני גברים בעיצומו של ויכוח. לדברי המשטרה, הצעיר בין השניים – שלאחר מכן זוהה כגזען מיקי מאיון – הודה בפני המשטרה כי הוא היורה. לדבריו, הוא בילה בפאב סמוך והתרגז על כמה גברים אפרו-אמריקאים שפלרטטו, לדבריו, עם נשים לבנות בפאב.

מאיון סיפר למשטרה כי כשחזר הביתה מתוסכל ושיכור, החליט לבצע את הירי מגג בית סמוך. לפי דיווח המשטרה הוא כיוון את הירי לעבר הפאב. מאיון נעצר באשמה של החזקת כלי נשק – דבר הנחשב לפשע בקרב פושעים שהורשעו בעבר – וברשלנות פושעת ושיכרות.

יהיר ואנטי-ממשלתי

לפי דיווח המשטרה, מאיון הושפע רבות על ידי אביו שהטיף לו והוא נהג להגיע לעצרות של "האחווה הארית" ואימץ את האמונות של קבוצות המאמינות בעליונות הגזע הלבן. לפי המשטרה, הוא היה יהיר, לא משתף פעולה ומתנגד לממשלה.

התקלותו הראשונה של מאיון עם החוק היתה ב-1995 בעודו בן 19 בלבד. הוא הואשם בהחזקת קוקאין בכוונה לסחור בו, ציוד סמים וגניבה. לאחר מעצרו ב-2005 בגין שיכרות, נעצר שוב מאיון ב-2007 בגין מספר אישומים, בהם החזקה של נשק. השופט בתיק שלו, החליט כי על מאיון לעמוד למשפט בעיר סטילטון בגין פשעיו. מאיון זעם על הפסיקה והשוטרים סבורים כי הוא החליט לנקוט בצעדים אישיים נגד אותו שופט, שרדף אותו, לדעתו, בצורה לא הוגנת. לטענת החוקרים, ב-30 ביוני, 2007 לפנות בוקר, מאיון הצליח לחדור לשכונת השופט, הצית את מכוניתו באש ונמלט מהעיר ומהמדינה.

החוקרים השיגו צו מעצר ואישרו כי ב-1 בנובמבר 2007 מאיון עלה על טיסת "קונטיננטל איירליינס" לתל אביב. ב-19 במרץ, 2008 הוצא נגדו צו מעצר. אתמול (שני) נעצר מאיון בדירה ברחוב פלורנטין בדרום תל אביב על ידי יחידת "עוז" של מנהלת ההגירה בעקבות מידע שהגיע מהאינטרפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully