וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ננוח עד שכל משפחת אבוטבול תשב בכלא"

איילה חננאל

5.7.2009 / 15:48

גורמים בכירים במשטרה אמרו לוואלה! חדשות, בעקבות הרשעתו של פרנסואה אבוטבול ברצח, כי בכוונתם לנהל מלחמת חורמה נגד בני משפחת הפשע

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: ענת ברק)

"בהמשך לכך שפרנסואה אבוטבול הולך לרצות עכשיו מאסר עולם על רצח הנער רענן לוי, וכפי שעל אסי נגזרו 13 שנות מאסר על עמידה בראש ארגון פשע, לא נשקוט ולא ננוח עד שאחרון בני משפחת אבוטבול ירצה מאסר ממושך בגין פשעיו", כך אמרו היום היום (ראשון) לוואלה! חדשות בכירים במשטרה, בעקבות הרשעתם של בני הדודים פרנסואה ואבי, לאחר ארבע שנים בהם מתנהל משפטם.

מוקדם יותר היום הרשיע בית המשפט המחוזי בתל אביב את פרנסואה אבוטבול, בן 25, ברצח בכוונה תחילה של הנער רענן לוי, בן ה-18, בשנת 2004 וגזר עליו מאסר עולם בן דודו, אבי אבוטבול זוכה מסעיף הרצח אך הורשע בקשירת קשר לביצוע פשע וגרימת חבלה.

המשפט, שהיה סבוך ודרש מעדת המפתח נגד השניים,רעות רובין, לברוח עד לחו"ל, הביא לסכסוך בין פרנסואה לאבי, שנגדו הוגש בשבוע שעבר כתב אישום בחשד כי ביקש להתנקש בחייו של פרנסואה, לאחר ששמע שזה מבקש לחסל אותו באמצעות מכתבים מוצפנים ששלח מתוך מבית הכלא לאויב המושבע של המשפחה,שי שירזי.

ביום שני שעבר גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב 13 שנות מאסר על העבריין אסי אבוטבול (דודו של פרנסואה) שהורשע בניהול ארגון פשיעה ובעבירות של סחיטה, הצתה, כליאת שווא ועבירות הון. בנוסף נידון אבוטבול לשנתיים נוספות על תנאי ולקנס של 500 אלף שקלים. בנוסף גזר בית המשפט על אלברט סיטבון, יד ימינו של אבוטבול 11 שנות מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully