וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אבי אבוטבול ביקש לפגוע בבן דודו

עדי שמחוביץ

2.7.2009 / 14:07

מכתב האישום עולה כי סכסוך בין שני בני המשפחה המואשמים ברצח הנער רענן לוי, הוביל את אבי לפנות במכתב לעבריין שי שירזי ולבקש פגיעה בפרנסואה אבוטבול ומשפחתו

כתב אישום הוגש היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה נגד אבי אבוטבול, קרוב משפחתו של העבריין פרנסואה אבוטבול. מכתב האישום עולה כי בזמן שישב בכלא, הפנה אבי מכתבים לעבריין שי שירזי ובהם ביקש ממנו לפגוע בפרנסואה ובבני משפחתו. אבי ופרנסואה אבוטבול נמצאים במעצר, לאחר שהואשמו ברצח הנער רענן לוי.

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין מיכל מזור-קולר מפרקליטות מחוז מרכז, עולה כי בחודש אפריל האחרון החל סכסוך בין אבי אבוטבול לבין משפחת בן דוד, צ'ארלי אבוטבול ובנו פרנסואה. בעקבות הסכסוך, פנה אבי במכתב לעבריין שי שירזי וסיפר לו כי צ'ארלי ובנו פרנסואה מתכננים לפגוע באביו ריקו ובאחיו של אבי, אדם ואביב.

במכתב ביקש אבי משירזי שיפנה בשמו לצ'ארלי ומשפחתו ויאיים עליהם שאם יפגעו במישהו מהם, הוא "ייקח להם את הנשמות". עוד ביקש אבי אבוטבול ששירזי יניח מטען נפץ ברכבם. אבי הוסיף במכתב כי אם שירזי לא יעשה את המעשה, הוא יפנה למישהו אחר שיסייע לו לפגוע בהם.

המכתב נתפס ברכבו של שירזי במהלך חיפוש של המשטרה. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של אבי אבוטבול עד תום ההליכים נגדו בתיק. "מסוכנות המשיב", נכתב בבקשה, "נלמדת גם מהנועזות המוחשית של המשיב אשר אף תלוי ועומד כנגדו כתב אישום חמור בגין רצח הנער רענן לוי והוא נתון ימים רבים במעצר, הוא ממשיך לעסוק וביתר שאת בפלילים ואף מפעיל אחרים לעסוק עבורו בפלילים והכל בהיותו בין כתלי הכלא".

ביום ראשון הקרוב צפוי למסור בית המשפט המחוזי את הכרעת הדין במשפטם של אבי ופרנסואה אבוטבול, המואשמים ברצח הנער לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully