וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "דברי נשיא צרפת בלתי נסבלים"

פנחס וולף

29.6.2009 / 20:54

מסתבר שהפגישה בין ראש הממשלה לנשיא צרפת היתה קצת פחות ורודה ממה שהיו מוכנים להודות בישראל. סרקוזי: "בשיחות פרטיות גם לה פן הוא אדם נחמד"

בלשכת שר החוץ, אביגדור ליברמן, הגיבו הערב (שני) לפרסומים, לפיהם דיבר נשיא צרפת ניקולא סרקוזי בגנותו בעת פגישתו עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. יועץ התקשורת של ליברמן, צחי משה אמר: "אם הדברים המיוחסים לנשיא צרפת נכונים כי אז התערבותו של נשיא של מדינה דמוקרטית מכובדת בענייניה של מדינה דמוקרטית אחרת הוא דבר חמור ובלתי נסבל. אנו מצפים שללא קשר לעמדה פוליטית כזו או אחרת, כל גוף פוליטי בישראל יגנה התערבות בוטה זו של מדינה זרה בענייניה הפנימיים".

לפי פרסום בערוץ 2, התברר כי במהלך פגישתו של נתניהו עם סרקוזי, הביע הנשיא הצרפתי ביקורת קשה נגד שר החוץ הישראלי, אביגדור ליברמן. לפי הפרסומים, אמר סרקוזי לנתניהו בעת פגישתם: "תמיד קיבלתי שרי חוץ ישראלים, אהבתי להיפגש עם השרה לבני, אבל עם זה (ליברמן) אני לא יכול".

סרקוזי הוסיף ואמר לנתניהו: "אתה צריך להיפטר מהאדם הזה, תוציא אותו ותכניס את לבני - איתה ועם ברק אתה יכול לעשות היסטוריה". נתניהו השיב לו בתגובה כי "בשיחות פרטיות נשמע ליברמן אחרת". בתגובה לכך השיב לו נשיא צרפת: "בשיחות פרטיות גם ז'אן מארי לה פן (מנהיג החזית הלאומנית הצרפתית) הוא אדם נחמד מאוד". כפי הנראה נתניהו אמר בתגובה, כי "ליברמן הוא לא לה פן ואין מקום להשוואה".

בלשכת נתניהו אמרו הערב לוואלה! חדשות כי "ראש הממשלה לא מתייחס בפומבי לשיחותיו עם מנהיגי העולם ויש לו הערכה רבה לשר החוץ ליברמן".

חבר הכנסת מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) אמר בתגובה לדבריו של סרקוזי כי "הבעיה היא לא רק החוצפה הצרפתית, אלא חוסר הבנתו של נתניהו שסרקוזי ואובמה לא רק מתכוונים להחליף את ליברמן בלבני, אלא להפוך את נתניהו ללבני. ראש הממשלה היה חייב להבהיר שלא כל אוכל צפרדעים יפגע בריבונות ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully