וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכת רה"מ: נתניהו איחר בשל גרגר בעינו

פנחס וולף

21.6.2009 / 10:41

לשכת רה"מ הודיעה הבוקר במפתיע כי נתניהו לא ינהל את ישיבת הממשלה מסיבות אישיות, אך לאחר זמן קצר הגיע רה"מ למשרדו. "נתניהו איחר בשל גרגר שנכנס לעינו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הבוקר שלא ישתתף בישיבת הממשלה. אולם זמן קצר לאחר הודעתו הגיע נתניהו למשרדו. ממשרד ראש הממשלה נמסר, כי נתניהו איחר משום שהתעורר עם גרגר שנכנס לעינו. לאחר מכן נסע נתניהו לקופת החולים שם הוציא רופא עיניים את הגרגר ושחרר אותו לניהול ישיבת הממשלה.

ממשרד ראש הממשלה נמסר תחילה כי בשל סיבות פרטיות נתניהו לא ינהל את הישיבה ובמקומו ינהל אותה המשנה לראש הממשלה משה (בוגי) יעלון.

גורם רשמי אמר מוקדם יותר לוואלה! חדשות כי "החלטתו של ראש הממשלה, שלא להגיע הבוקר לישיבת הממשלה אינה קשורה לשפעת החזירים". בשבוע שעבר דיווח מזכירו הצבאי של נתניהו, האלוף מאיר כליפי, כי נהגה של אשתו נדבק בשפעת החזירים, ונשלח בעצמו יחד עם רעייתו להיבדק בדחיפות. נתניהו נכנס לבידוד מרצון, עד שהתברר כי השניים לא נדבקו בנגיף.

בישיבה צפויים לאשר השרים את הארכת כהונתו של מאיד דגן בראשות המוסד. כמו כן ימונו ועדות שרים לענייני ביקורת המדינה ולקידום מעמד האשה בחברה הישראלית. כמו כן, הממשלה תחליט על הארכת תקופת הסיוע לישובים בעוטף עזה.

שר הביטחון אהוד ברק יגיע היום לביקור בקהיר, שם ייפגש עם נשיא מצרים חוסני מובארק ועם ראש המודיעין המצרי עומאר סלימאן. בשיחות צפוי לעלות נושא המעברים לרצועת עזה וסוגיית החייל החטוף גלעד שליט.

עדכון ראשון: 09:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully