וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ': מלוכלך? "נראה כמו ערבוש"

איילה חננאל

16.6.2009 / 17:38

במהלך סיור בתחנה המרכזית בת"א, החמיא השר לסוכן סמוי ואמר לו כי הוא "מלוכלך ונראה כמו ערבוש אמיתי". לאחר הפרסום בוואלה! חדשות, התנצל אהרונוביץ': "לא התכוונתי לפגוע"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: נעמה דרור)

פליטת פה מביכה התרחשה היום (שלישי) בעת סיור של השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' במתחם התחנה המרכזית הישנה בתל אביב. במהלך הסיור של השר בבניין פין 1 הידוע לשימצה עקב היותו מקום מגוריהם של זונות ונרקומנים, הוצגו בפני השר סוכנים סמויים של המשטרה שהיו במקום בעת משימה משטרתית.

השר אהרונוביץ' רצה לפגוש את הסוכנים הסמויים וקרא להם. כשהגיע אחד הסוכנים להיפגש עם השר, הסוכן התנצל ואמר: "אני קצת מלוכלך", ואהרונוביץ' ענה לו: "מה מלוכלך? אתה נראה כמו ערבוש אמיתי". זו לא ההתבטאות הבעייתית הראשונה של אהרונוביץ. בסיור בלוד שערך עם כניסתו לתפקיד השר לביטחון פנים אמר אהרונוביץ כי "זה נראה כמו מחנה פליטים בג'בלייה".

טל הראל, דוברו של השר אהרונוביץ' מסר בתגובה לפרסום כי, "אכן, במהלך סיור השר נפגש עם שוטר סמוי וברגע של הלצה, בדיחות הדעת ושפת סלנג אמר השר את שאמר ללא כל כוונה לפגוע באדם. אם נפגע אדם זה או אחר לא זו היתה כוונתו".

זו לא הפעם הראשונה שהמילה "ערבושים" מסעירה את המשטרה. לפני כשלוש שנים השר לביטחון פנים אבי דיכטר הדיח קצין משטרה שהפיץ הודעת ביפר בה נכתבה המילה "ערבושים". ההודעה נשלחה בזמנו למכשירי הביפר של קציני המשטרה הבכירים ובה נכתב: "15 אלף ערבושים הגיעו עד כה לעצרת המהרג'אן באום אל-פאחם".

בעקבות מחאה ציבורית, החליט כאמור דיכטר להדיח את קצין המשטרה ואמר כי הוא הוא "רואה בחומרה כל ניסיון לפגיעה ברגשות של מגזר כזה או אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully