וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופז: "לא התכוונתי לפגוע בגלעד, הדר וטל"

איילה חננאל

10.6.2009 / 13:31

הבדרן שחשוד בתקיפת מספר אנשי תקשורת, ממשיך להכחיש חלק מהחשדות המיוחסים לו. עורך דינו: "יש לטופז הסבר בעניין"

פרקליטו של דודו טופז, עורך הדין ציון אמיר, הודיע היום (רביעי) כי הבדרן מכחיש מכל וכל כי התכוון לפגוע בכוכבי הטלוויזיה אברי גלעד, צביקה הדר, ארז טל ובעורך עיתון "ישראל היום", עמוס רגב. לדברי עו"ד אמיר, טופז "מכחיש לחלוטין את הטענות כאילו התכוון לפגוע באנשי התקשורת גלעד, הדר, טל ורגב ויש לו הסבר לנסיבות הקשורות בעניינם. אני לא יכול לפרט אותן בשלב הזה".

במשטרה חושדים כי טופז ביקש לפגוע בגלעד, הדר וטל בשל הצלחתם בשנים האחרונות, מעמדם כמלכי הרייטינג החדשים והעובדה שסירבו לשתף עימו פעולה בפרויקטים שונים שהציע להם טופז. במשטרה מעריכים כי טופז כבר שילם עשרות אלפי שקלים לבריונים על מנת שיפגעו בשלושה וככל הנראה עשה זאת באמצעות מתווך נוסף מלבד שכנו דניאל זנקו.

אברי גלעד אמר לאחר עדותו במשטרה כי טופז הוא "אדם עם בעיה קשה שלא טופלה, ועכשיו הוא פוגע בכל מי שנקרה בדרכו". עוד אמר גלעד כי "מבלי להקל במעשיו של טופז, אני חש כלפיו חמלה. האיש זקוק לטיפול דחוף ויסודי, וכנראה שגם לענישה. אני שמח שהפרצוף שלי נשאר בחתיכה אחת". ארז טל אמר בתגובה לחקירתו כי "השוטרים שאלו אותי מספר שאלות ואני עניתי עליהן".

אתמול דווח כי טופז הכחיש את חשדות המשטרה לפיהם התכוון לפגוע בגרושתו רוני חן ובבן זוגה חיים זנאתי. בעימות שערכה המשטרה בין טופז לדניאל זנקו החשוד שתיווך בין טופז לתוקפים במרחב ירקון, אמר טופז כי החשדות האלה הן "רק תיאוריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully