וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני רון בכה: "פירקתי את רוז בשניה"

עדי שמחוביץ

26.5.2009 / 13:20

שחזור מותה של רוז על ידי רוני רון הוצג היום בביהמ"ש והוביל לדרמה רגשית. רון: "גם אם אלוהים יסלח לי אני לא אסלח לעצמי"

יותם רונן

(צילום: יותם רונן , עריכת וידאו: רן צימט)

משפטם של רוני רון ומארי פיזאם באשמת רצח בתם רוז נמשך היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה. במהלך הדיון היום הוקרנה קלטת השחזור. "הילדה ישבה במושב האחורי, ואז אמרתי לה משהו בזמן שנהגתי", סיפר רון בשחזור. "נתתי לילדה לאכול ואז היא אמרה על האוכל בצרפתית 'מגעיל, מגעיל'. אז אמרתי לה בצרפתית 'די', והסתובבתי ונתתי לה פליק. הרדיו היה פתוח ולא שמעתי אותה מגיבה למכה. לפעמים אתה נותן מכה לילד ואתה ממשיך, לא חושב שקרה לו משהו".

"רק אז הרגשתי שמשהו איתה לא בסדר. שהיא מכונסת בתוך עצמה, שהיא כועסת עליי", המשיך רון. "רציתי לעודד אותה, המשכתי לנסוע וחשבתי לקנות לה גלידה", סיפר רון. "לא תכננתי, חשבתי שהיא נפגעה מנטלית, לא חשבתי שנפגעה פיזית. כשעצרתי רציתי להרים אותה על הידיים - שתחזור לה השמחה, שלא תהיה אנטי - וראיתי שהיא לא מגיבה. פתחתי את הדלת, אמרתי לה שאני אוהב אותה, חיבקתי אותה חזק. כשהרמתי אותה היא היתה שמוטה".

רון הביעה חרטה פעמים רבות במהלך השחזור. "מה לא הייתי נותן בשביל לא להעיף סטירה לתינוקת שלי... סתם להעיף סטירה לילד? גם אם אלוהים יסלח לי, אני לא יסלח לעצמי", אמר. בשלב זה פרצו בני הזוג בבכי, וכמוהם גם רבים מהנוכחים באולם. "איך בסטירה גמרתי את הילדה? גמרתי את החיים שלי בשנייה בלי לחשוב. נבהלתי, נחרדתי, השתגעתי, הרמתי את הילדה והיא היתה מפורקת. פירקתי את הילדה בשנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully