וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרחאן עונה על ההגדרה רוצח סדרתי"

הדוקטור ארנון אדלשטיין, קרימינולוג, מספר על דפוסי פעולה של רוצחים סדרתיים במקביל לאורח החיים הנורמטיבי אותו הם מנהלים

הדוקטור ארנון אדלשטיין, קרימינולוג ומחבר הספר "רצח מרובה קורבנות" סיפר לוואלה! חדשות על דפוסי פעולה של רוצחים סדרתיים, במקביל לדפוס הפעולה של עדואן יחיא פרחאן, הרוצח הסדרתי שהודה ברצח דנה בנט.

"הדמיון בדפוס הפעולה של יחיה פרחאן בשתי רציחות הנשים מלמד כי הוא אכן רוצח סדרתי. לא מפליא שהוא לא אנס אותן, לעיתים רוצחים סדרתיים רואים בנשים קורבנות לא ראויים לאונס. מה שמפריע לתזת הרוצח הסדרתי, זה רצח הגברים בשיטה שונה לחלוטין, למרות שגם במקרים קודמים של רוצחים סדרתיים היו מקרי רצח שחרגו משיטת הפעולה הקבועה".

השותפה

"יש כמה מקרים ידועים בהם היו שותפים למעשים של רוצח סדרתי. לא פעם מדובר בנשים שההצטרפות למסע ההרג מילאה אצלן הפרעה נפשית של סדיזם. גם הרוצח הסדרתי רוצה לצרף אליו "קהל" כדי לקבל סוג של פידבק לפעולות שלו.

מקור הסטייה

"ללא ספק דבר אחד ידוע, לכל הרוצחים הסדרתיים יש טראומות ילדות. ברור שאדם חייב להיות עם הפרעה נפשית, לאו דווקא מחלת נפש. הרי הוא עשה את זה בדם קר תוך כדי תכנון. לטענתי, כל רקע בילדות חייב להצטלב עם אישיות מעורערת מלכתחילה. אם לא כך היה הדבר, כל אחד עם טראומת ילדות היה הופך לרוצח".

חיים נורמטיביים

"רוצח סדרתי חי לרוב חיים נורמטיביים לחלוטין. רוצח סדרתי אינו חיית טרף בסגנון הוליוודי. הם חיים נורמליים בקהילה בה הם פועלים. הם עובדים ועוזרים לקשישה לעבור את הכביש. הם בעלי 2 זהויות שפועלות במקביל. חלקם בעלי משפחות, נשואים עם ילדים. לפעמים הם אפילו חשים שהרצח משרת את החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully