וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רצח את אביו בן ה-78 ופצע את אמו

איילה חננאל

23.5.2009 / 16:20

גופת האב כשלצידו רעייתו הפצועה נמצאו בדירה ביפו. המשטרה חושדת כי בנם בן ה-38 הלוקה בנפשו חבט באביו והרג אותו. הבן שוחרר לאחרונה ממוסד פסיכיאטרי

איתי חסיד

(צילום: איתי חסיד. עריכת וידאו: נעמה דרור)

גבר ללא רוח חיים בן 78 ואישה הפצועה באורח בינוני נמצאו היום (שבת) בדירה ברחוב אפלטון ביפו. המשטרה חושדת כי בנם בן ה-38, שככל הנראה לוקה בנפשו, השליך חפצים לעבר אביו. חפץ אחד פגע לאב בראשו והוביל למותו. האם, שניסתה להשתלט על הבן נפגעה גם היא.

השוטרים שהוזעקו לדירה מצאו את גופת אב המשפחה, אלכסיי יפישצב, ואת האם מתחבאת במטבח כשעל גופה סימני חבלה. הבן, אשר גם שמו אלכסיי יפישצב, נתפס כשהוא מנסה להימלט בכניסה לבניין, כשבגדיו מגואלים בדם. מספר שוטרים השתלטו עליו ועצרו אותו. מפקד מרחב יפתח במשטרה, ניצב משנה משה אדרי, אמר כי "ידוע לנו כי לאחרונה הבן שוחרר מטיפול נפשי וכי בין האב לבן היה סכסוך וככל הנראה בעקבותיו פרץ הוויכוח ביניהם".

השכנים בבניין ששמעו את צעקות ההורים סיפרו כי "כשהמשטרה הוציאה את האם מהדירה היא היתה מבוהלת ונסערת ורק אמרה 'סליחה סליחה,אני מצטערת על מה שהבן שלי עשה'". השכנים סיפרו כי ידעו שהבן לוקה בנפשו: "ידענו שלבן יש בעיות רבות עקב שימוש בסמים ומחלת נפש בה לקה. בעקבות השימוש בסמים הוא התגורר אצל הוריו שטיפלו בו במסירות רבה.לאורך כל החיים הוא יצא ונכנס ממוסדות טיפוליים ולאחרונה שוחרר מאשפוז בבית חולים לחולי נפש". מהמשטרה נמסר כי עולה כי הבן הוא בעל עבר פלילי, בעיקר בעבירות סמים. הוא יובא בהמשך הערב להארכת מעצר בבית משפט השלום ת"א.

לפני כחודש וחצי נרצחה מרגריטה קרילוב, בת 58, בתל אביב. המשטרה חשדה כי בנה של קרילוב, שהיתה חסרת בית, רצח אותה בגלל שהפצירה בו לישון בלי נעליים. הבן והאב נעצרו זמן קצר לאחר שנמצאה גופתה של האם.

לפני כחמישה חודשים נרצחה אנאניי ג'מרה, בת 42, על ידי בעלה בחיפה. האישה נמצאה בגן ציבורי ברחוב החשמל בעיר כשגרונה משוסף. גורמי רווחה בעיריית חיפה אמרו אתמול כי המשטרה קיבלה כשעתיים לפני הירצחה של אנאניי, התרעה על כך שהיא נמצאת בסכנה. יממה לאחר מכן, התאבד בעלה ונמצא כשהוא תלוי על עץ .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully