וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלמן אלפרון: "מתייחסים לדרור כמו למחבל"

עדי שמחוביץ

19.5.2009 / 14:51

ועדת השחרורים דחתה את בקשתו של דרור אלפרון לנכות שליש מעונשו. דודו של דרור: "מספיקה לו הטראומה שעבר בשל רצח אביו"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: ענת ברק, קריינות: אילן שניג)

בית המשפט המחוזי בתל אביב דן היום (שלישי) בעתירה שהגיש דרור אלפרון נגד החלטת ועדת השחרורים שלא לנכות שליש מעונשו. עו"ד אלי כהן, בא כוחו של אלפרון, טען בפני בית המשפט כי נפל פגם בהחלטת הוועדה, שלא נתנה לו לעיין ב"מידעים מודיעיניים" שהוגשו לה, ועל כן לא יכול היה לטעון בפניה.

בסוף מרץ האחרון נגזרו על אלפרון עשרה חודשי מאסר, לאחר שהורשע והודה במסגרת הסדר הטיעון לסחיטה באיומים של יחצ"ן מסיבות. השופטים, בראשות השופטת נורית אחיטוב, הורו היום לוועדת השחרורים להתכנס בעוד שבוע ולתת את החלטתה. במידה ויקבלו את טענותיו של אלפרון, הוא צפוי להשתחרר באותו היום. במידה וידחו אותה ישארו לו עוד שלושה חודשים למאסרו.

עו"ד כהן אמר כי "דרור התנהג בצורה מופתית לאורך כל המאסר שלו וכי הקשר בינו לבין פשע הוא מקרי לגמרי. ועדת השחרורים תצטרך לבדוק מאיפה צצו המידעים הללו, שכן להערכתנו מדובר במידעי סרק".

דודו של אלפרון, זלמן אלפרון, טען הבוקר כי "המדינה מתייחסת לילד כמו למחבל, והיא צריכה להרפות ממנו. עאלק משפחות פשע. מספיקה לו הטראומה שעבר והאבל שמלווה אותו מאז". אביו של דרור אלפרון, יעקב אלפרון, חוסל במכוניתו בנובמבר האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully