וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני פצועים בהתרסקות מטוס קל במושב לכיש

רמי שני

16.5.2009 / 10:22

שוב תאונה של מטוס אולטרא לייט: לאחר שנתקל בחוטי חשמל נפל המטוס מגובה של 10 מטרים לשטח חקלאי. הטייס נפצע קשה

מטוס קל מדגם אולטרא לייט התרסק לפני זמן קצר (שבת) באזור חבל לכיש. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום טיפל בשני פצועים - הטייס, בן 44 שנפצע באורח בינוני-קשה וסובל משברים בגופו, וחברו, בן 50, שנפצע באורח קל. הם פונו לבית החולים סורוקה.

הפצועים, תושבי מושב לכיש, יצאו לסיור מעל לשטחים החקלאיים אשר בבעלותםנ, נתקלו בקו מתח גבוה ונפלו מגובה של כ-10 מטרים. איש צוות מגן דוד אדום דוד נחום סיפר לוואלה! חדשות כי הטייס היה בהכרה מעורפלת ולא ניתן היה להבין ממנו מה מתרחש. לדבריו, "חברו של הטייס סיפר כי הם יצאו באותו בוקר לטיסה מעל השטחים החקלאיים ואז כשהיו בגובה נמוך התרחשה התאונה. הגובה הנמוך בו טסו ככל הנראה הציל את חייהם".

בתוך כך, לפני כשבוע התרסק מטוס קל, גם הוא מדגם אולטרא לייט, לתוך בית ברחוב היקינטון בנס ציונה. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום טיפלו בשני פצועים - הטייס שנפצע באורח קשה ונוסע נוסף שנפצע באורח קל. הפצועים פונו לבית החולים אסף הרופא.

אל"מ במיל. איזי כנען, דובר האגודה הישראלית לתעופה זעירה בישראל, אמר לוואלה! חדשות כי הטייס שהתרסק עבר על החוק. כנען הסביר כי "מעל שטח בנוי אסור לטוס. הטיסה מעל נס ציונה הינה עבירה על החוק". הוא הוסיף כי "האמינות של מטוס אולטרא-לייט הינה גבוהה, וסביר להניח שבתאונה כזו במטוס קל רגיל הטייס היה מת". עוד אמר כנען כי "צר לנו שיש מי שעובר על החוק, ומכתים את שמנו כטייסים שאיכפת להם, שמשתדלים להיזהר ונוקטים בכל האמצעים הנדרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully