וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לשטן הגדול יש רעיונות טובים לפעמים

עידן דורנר

13.5.2009 / 15:38

אירן החליטה לאמץ את המסורת האמריקאית ולערוך לראשונה עימות טלוויזיוני בין המועמדים לנשיאות, לפני הבחירות בחודש הבא

אירן החליטה לאמץ את המסורת האמריקאית המפורסמת, ותערוך עימות טלוויזיוני נטול מגבלות בין המועמדים לנשיאות לעיניהם הבוחנות של מיליוני בעלי זכות בחירה. העימות הנשיאותי, המלווה את מערכות הבחירות בארה"ב במשך שנים ארוכות, יערך לראשונה במדינה, שנוהגת לכנות את ארה"ב 'השטן הגדול' ושדוחה בבוז את התרבות מאז המהפכה האיסלמית.

ועדת הבחירות של משרד הפנים האירני קיבלה את הצעתו של שדר בתחנת הרדיו הממלכתית של אירן, לערוך את העימות, לפני הבחירות ב-12 ביוני, אך ההחלטה הסופית בעניין תתקבל רק לאחר שמועצת הדת העליונה של אירן תאשר באופן סופי את רשימת המועמדים לנשיאות.

עוזריו של הנשיא מחמוד אחמדינג'ד, המבקש להיבחר לתפקיד בפעם השניה, בירכו על הרעיון, אולי בזכות ניסיונו הרב במסיבות עיתונאים וראיונות טלוויזיה רבים שהעניק. שני יריביו העיקריים, מהדי קארובי (דובר הפרלמנט לשעבר, הנחשב לרפורמיסט) ומוחסן רזאיי (שפיקד בעבר על משמרות המהפכה) אותתו גם הם כי הם מוכנים לקחת חלק בעימות.

הרעיון אושר לאחר שרזאיי, קארובי ומועמד נוסף מירחוסיין מוסאבי, האשימו את הרדיו הממלכתי שהוא משוחד לטובת אחמדינג'ד ומכסה בהגזמה את מסעותיו במדינה. אזטוללה זרגאמי, ראש הרדיו הממלכתי באירן, אמר כי העימות עשוי להכריע את תוצאות הבחירות. "אנו רואים בעימות הנשיאותי צעד חשוב וחדשני ואנו מקווים שהשידור יוסיף עניין לבחירות ויעלה את אחוזי ההצבעה.

  • עוד באותו נושא:
  • איראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully