וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינקוב למזוז על עיסקת החבילה: "זה שוחד"

עודד שחר

12.5.2009 / 20:53

המצלמות קלטו את הממונה על התקציבים באוצר מאשים לכאורה את רה"מ במתן שוחד. תגובתו: "הדברים הוצאו מהקשרם"

תאגיד כאן

מערכת וואלה! חדשות מוסיפה:

המחלוקת בין פקידי האוצר לבין צוותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עולה מדרגה ומגיעה עד כדי האשמה במתן שוחד. מצלמות הטלוויזיה קלטו היום (שלישי) את בלינקוב אומר ליועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, בהקשר של דרישת ההסתדרות להעלות את שכרם של חלק מעובדי קופות חולים: "זו אותה קופת החולים שמבקשת ממני סיוע של 500 מיליון שקל, אז בגלל שרוצים לקנות את עופר עיני... אתה יודע מה אמרתי להם? פה ראש ממשלה הלך הביתה על דברים הרבה יותר פחותים. זה שוחד."

מצלמות הערוץ גם קלטו את בלינקוב אומר לשר התקשורת משה כחלון: "אל תהיה פראייר. הוא לחיץ, הוא בן אדם לחיץ" - אם כי לא ברור למי התייחס.

מאוחר יותר, קיים בלינקוב ראיון עם חדשות 10 ותקף את אורי יוגב, יועצו הכלכלי של נתניהו, שניהל את המו"מ עם ההסתדרות. "אין לי ריב עם ראש הממשלה. נעשה פה מהלך לא על ידי ראש הממשלה, אלא על ידי גורמים אחרים שאתם יודעים מי הם. היו הצעות החלטה שלא מתקבלות על דעתנו וחלק מהדברים של אותם גורמים פשוט לא יקרו".

לאחר מכן, הודיע דובר משרד האוצר כי בלינקוב "מבקש להבהיר באופן ברור וחד משמעי כי הדברים שאמר ושודרו הערב בערוץ 10, לא כוונו לראש הממשלה או לכל אישיות פוליטית אחרת ועל כך יעיד גם היועץ המשפטי לממשלה. הדברים הוצאו מהקשרם".

משרד האוצר יוצא נגד מספר סעיפים בהסכם שהושג עם ההסתדרות ביניהם החלשה של יכולת הפיקוח של הממונה על השכר על חריגות שכר ברשויות המקומיות, באוניברסטאות ובחברת החשמל. כמו כן יוצא האוצר נגד דרישת התאחדות התעשיינים לבטל את כוונת האוצר להילחם בתופעת החשבוניות הפיקטיביות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully