וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישת ברק נתניהו: תקציב הביטחון לא יקוצץ

12.5.2009 / 7:00

שורה של פגישות נערכו הלילה לקראת ישיבת הממשלה על התקציב שתיערך היום. נתניהו הבטיח לשמור על תקציב הביטחון. האוצר ממליץ להעלות את המע"מ ב-1%

בפגישה שנערכה הלילה (שלישי) בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אהוד ברק החליטו השניים כי לא יהיה קיצוץ בתקציב הביטחון. כמו כן הוחלט שדו"ח ברודט יישמר. בעקבות ההחלטה,מפלגת העבודה צפויה לתמוך בתקציב.

בנוסף, בפגישתם הלילה החליטו נתניהו ושר האוצר יובל שטייניץ כי האוצר ימליץ לממשלה להעלות את מס הערך המוסף באחוז אחד, כך שהמע"מ יעמוד על 16.5%. בנוסף דנו השניים בדרכים להקטנת גירעון המדינה.

במקביל נערכה פגישה גם בין יושב ראש ההסתדרות עופר עיני, נשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש ובכירי האוצר בניסיון להגיע לפשרות אחרונות בנוגע לתקציב. במהלך הפגישות הוחלט על הגדלת מסגרת התקציב בכ-3%. בבוקר מתעתדים שרי העבודה להיפגש לפני ישיבת הממשלה הצפוייה להתקיים בצהרים ולהימשך שעות ארוכות, על מנת לדון בדרך בה תיערך מפלגת העבודה לדיון התקציבי.

אמש נערכה פגישה בין ברק לראשי מערכת הביטחון שעסקה אף היא בתקציב. בפגישה השתתפו הרמטכ"ל גבי אשכנזי, סגן הרמטכל האלוף דן הראל, ומנכ"ל משרד הביטחון פנחס בוכריס. בחיל האוויר הזהירו אתמול כי פגיעה בתקציב הביטחון תפגע בעיקר בחיל האוויר ותקטין את מוכנותו למלחמה עתידית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully