וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשע משפחתי? ריקו שירזי ובנו חשודים ברצח

איילה חננאל

6.5.2009 / 16:18

הותר לפרסום כי העבריין הבכיר חשוד שסייע לבנו לרצוח לפני שלושה שבועות את ארתור מטייב על רקע שליטה בשטחי הימורים

העבריין הבכיר שנעצר אתמול בחשד למעורבות ברצח הוא ריקו שירזי, כך התירה היום (רביעי) המשטרה לפרסום. שירזי חשוד במעורבות ברצח ארתור מטייב, בן 22, שאירע לפני שלושה שבועות באיזור התעשייה בנתניה. הרקע לרצח הוא ככל הנראה על שליטה בשטחי הימורים.

לפני כשבוע נעצר גם בנו של שירזי, שי, יחד עם שלושה חשודים נוספים בחשד למעורבות ברצח מטייב. היום האריך שופט בית משפט השלום בפתח תקוה אהרון גולדס את מעצרו של ריקו שירזי בחמישה ימים, ואת מעצרו של שי שירזי בשמונה ימים להמשך חקירה.

מטייב נרצח בלילה שבין ה-13-14 לאפריל. הוא הגיע כשהוא מדמם לתחנת דלק באזור התעשייה בנתניה, שם התמוטט ומת מפצעיו. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום מצא את מטייב כשעל גופו סימני דקירות. חקירת המשטרה העלתה כי הרצח, בוצע ברחבה הנמצאת מאחורי תחנת הדלק, בה נמצא מבנה גדול המשמש להימורים. מטייב היה מוכר למשטרה והיה בעל עבר פלילי בעבירות רכוש. הבן, שמיוצג על ידי עורך הדין שרון נהרי, מכחיש את הטענות נגדו.

מכדורגלן לעבריין

שירזי מוכר היטב למשטרה והורשע בעבר בעבירות של אלימות. הוא גדל בנתניה ובצעירותו אף שיחק כדורגל בקבוצת מכבי נתניה. בשנת 2000 השתחרר מהכלא לאחר שריצה עונש על מערבות ברצח עבריין אחר, על רקע מאבקי שליטה בעולם הפשיעה בנתניה. מאז עסק בתחום של הלוואות כספים בשוק האפור ואף החזיק אולם הימורים גדול באיזור התעשייה בעמק חפר,שנסגר ע"י המשטרה לפניי כחודש,לאחר אינספור פשיטות.

גם הערב שבה המשטרה ופשטה על עסקיו: שוטרים פשטו במקביל על שלושה בתי הימורים בנתניה ובכפר יונה המזוהים עם ארגון הפשע שלו. גורמים במשטרה העריכו כי שירזי מבקש לשלוט בתחום ההימורים, בנוסף לעיסוקיו בשוק אפור וגביית דמי חסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully