וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ילדים ביצעו מעשים מגונים בבת כיתתם

איילה חננאל ורמי שני

4.5.2009 / 16:57

המשטרה חוקרת תלונה של ילדה בת 10 מהעיר אשדוד הטוענת כי מספר תלמידים בכיתות ד' עד ו' מבית ספרה ביצעו בה מעשים מגונים

נבדק חשד לפרשת התעללות מינית בבית ספר יסודי באשדוד. ילדה בת 10 התלוננה במשטרה כי מספר תלמידים מבית ספרה בשכבות הכיתות ד' – ו' נהגו לבצע בה מעשים מגונים בשטח בית הספר במהלך הלימודים.

הטיפול בפרשה נמצא בטיפול חוקר הילדים של משרד הרווחה, זאת בשל העובדה כי גילם של כל המעורבים בפרשה הוא מתחת לגיל האחריות הפלילית. מהמשטרה נמסר כי הם ממתינים לתוצאות חקירת משרד הרווחה ובהתאם לממצאים יחליטו כיצד לפעול בהמשך.

גורמים בעיריית אשדוד אמרו לוואלה! חדשות כי מבדיקה שערכו עולה כי ילדים שידעו על הפרשה דיווחו עליה למורים. בית הספר ביצע בדיקה פנימית משלו, יידע את ההורים בפרשה, והעביר את הטיפול לחוקרי הילדים ולמחלקת הרווחה העירונית. ככל הידוע הילדים לא הורחקו מבית הספר בעקבות הפרשה.

ממינהל החינוך בעיריית אשדוד נמסר בתגובה לאירוע כי "מדובר בתלמידה הלומדת בבית הספר מאז היותה בכיתה א', ובכל השנים היו קשיים והתמודדויות איתה. לאורך כל השנים ההורים דיווחו על הקשיים ועם המשפחה נוצר קשר טוב מאוד, שיתוף פעולה וקשר הדוק עם ביה"ס".

במנהל מדגישים כי "בשלב זה, על פי מה שהובא לידיעת ביה"ס, אין מידע המצביע בהכרח על תקיפה מינית. הפרטים נמסרו מיד לפקידת הסעד והומלץ להורים להגיש תלונה כדי לפתוח בחקירה. מאידך, המחנכת, היועצת ומנהלת ביה"ס, כמו גם גורמים מקצועיים אחרים, עומדים בקשר רציף עם המשפחה, לתמיכה והגשת עזרה נדרשת".

לסיום, טוענים במינהל, "מבדיקת האירוע עולה כי ביה"ס פעל בכל האירועים ע"פ חוזר מנכ"ל - שיתף, יידע, התייעץ ודיווח לרשויות סעד ולמשרד החינוך, במקביל לדיווח להורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully