וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה: ילדה שחקנית מ"נער החידות"

עידן דורנר

19.4.2009 / 16:41

אביה של ילדה בת תשע שהופיעה בסרט עטור האוסקרים, הסכים למכור אותה לכתב שהתחזה לשייח' עשיר תמורת 400 אלף דולר

אביה של הילדה רובינה עלי קורשי, ששיחקה בסרט "נער החידות ממומביי", שזכה בשמונה פרסי אוסקר, מכחיש כי הציע למכור את בתו לאחר שהסרט זכה להצלחה רבה. ה"ניוז אוף דה וורלד" הבריטי דיווח כי רפיק קורשי ניסה למכור את בתו בת התשע למשפחה מדובאי תמורת 20 מיליון רופי (400,000 דולר), על מנת שיוכל לצאת משכונות העוני של מומביי.

כתב העיתון התחזה לשייח' עשיר, ואמר לאב כי ברצונו לאמץ את השחקנית הצעירה. לדברי העיתון, האב אמר לכתב כי "שקלתי זאת והחלטתי שזה הדבר הטוב ביותר עבורי, עבור משפחתי ועבור עתידה של רובינה".

הוא ניסה להאשים את המנהלים בהוליווד, שלדבריו הכריחו אותו להעמיד את בתו למכירה. לדבריו, "לא קיבלנו דבר מהסרט". לאחר מכן לחש לכתב את הסכום אותו הוא דורש. כשהכתב ניסה להתמקח על המחיר ענה: "זוהי ילדה מיוחדת כעת. זאת לא ילדה רגילה, זאת ילדת אוסקר!".

לאחר שפורסמה הכתבה אמר האב להגנתו: "כל ההאשמות נגדי שקריות. הם ניסו לטמון לי מלכודת כדי לגזול ממני את ילדתי. זה קורה מזה זמן מה. מוקדם יותר גם אשתי הראשונה ניסתה לקחת אותה ממני. אני לא יודע מי עומד מאחורי כל זה. אני אדם פשוט ולא חמדן. הם אמרו לנו שלאשתו של השייח' אין ילדים וניסו לשחד אותי בכסף".

גם רובינה הכחישה את ההאשמות ואמרה: "כל מה שאבא שלי אמר נכון". היא וילדים נוספים שהשתתפו בסרט הוטסו ללוס אנג'לס כדי להשתתף בטקס האוסקר. היא אף עלתה על הבמה לאחר שהסרט זכה בפרס הסרט הטוב ביותר. בסך הכל גרף הסרט שמונה אוסקרים, אך עורר מחלוקת בהודו, בה טענו חלק מהתושבים כי הם מוצגים בצורה נלעגת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully