וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצרי "נער החידות" תורמים בחזרה למומביי

עינב שיף

17.4.2009 / 0:07

יוצרי מגרפת האוסקרים החליטו להחזיר מעט מהצלחתם לעיר מומביי ותרמו לה 500,000 לירות שטרלינג. גם עתידם של הילדים בסרט יובטח

יוצרי הסרט "נער החידות ממומביי" תרמו 500,000 לירות שטרלינג מרווחי הסרט לארגון צדקה למען פיתוח שכונות המצוקה במומביי. סוכנויות הידיעות מדווחות כי הלהיט מרובה האוסקרים תרם את הכסף לארגון בשם "Plan", אשר פועל בקרב 50 מדינות מסביב לעולם. הכסף ישמש לתוכנית חומש לפיתוח פרויקט למען ילדיה העניים של מומביי.

"לאחר שהרווחנו כה רבות מהאירוח של אנשי מומביי, יהא זה אך צודק שחלק מהצלחת הסרט תושב לעיר ולאזורים הזקוקים לכך יותר מכל", אמר דני בויל, במאי הסרט וזוכה האוסקר על עבודתו בו. "למרות סיכויים מפחידים, עבודה יוצאת מהכלל מתקיימת כדי לעזור לאנשים לשבור את מעגל העוני דרך החינוך. אנחנו מאושרים שהיוזמה הזו תוסיף לעבודה המתמשכת".

בנוסף, בחרו בויל ומפיק הסרט, כריסטיאן קולסון ארבעה נאמנים עצמאיים, שיבטיחו כי סכום מסוים מתוך התרומה יובטח בקרן לשני כוכביה הצעירים של הסרט, רובינה עלי (לטיקה בסרט) ואזר-א-דין מוחמד איסמעיל (סאלים בסרט) לצרכי חינוך הולם, דיור מתאים והתמודדות עם תשומת הלב של התקשורת בהמשך דרכם. זאת, לאחר שהשניים כבר קיבלו הבטחה לדיור מרשויות המחוז במומביי בו הם גרים, בעקבות הצלחתו של הסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully