וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר שלום: "מתייחס ברצינות לדיווחי אירן"

המשנה לרה"מ התייחס לדיווחים באירן על התקדמות בפרוייקט הגרעין ואמר כי "ש לקחת אותם ברצינות. "צריכים להיות מוכנים לכל אפשרות"

המשנה לראש הממשלה והשר לפיתוח אזורי סילבן שלום אמר הבוקר (שישי) בראיון לגלי צה"ל כי יש להתייחס ברצינות לדיווחי אירן על ההתקדמות בתכנית הגרעין שלה. שלום התייחס גם להודעת ארצות הברית כי בכוונתה לנהל מגעים דיפלומטיים ישירות עם אירן ואמר כי ישראל אינה מתנגדת לדיאלוג זה. "אנחנו לא יכולים להתנגד לכך, למרות שאפשר לחשוב שמדובר בבזבוז זמן", אמר שלום. לדבריו, "צריך לחשוב כמה זמן אנחנו מקציבים לשיחות, ולבדוק אם אירן מפסיקה או לא".

השר שלום הדגיש כי ישראל אינה יכולה לחיות עם מצב בו אירן תחזיק בפצצה גרעינית. "אפילו במצרים, טורקיה, ערב הסעודית ואפילו באירופה לא מוכנים לקבל את זה", אמר. למרות זאת אמר סילבן כי ישראל מעולם לא הודיעה כי בכוונתה לתקוף באירן, אבל טען כי "צריכים להיות מוכנים לכל אפשרות".

אמש אמרה מזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון כי היא לא רואה בטענות האחרונות של אירן אודות תוכנית הגרעין שלה תשובה שלילית לניסיונות ארה"ב ליצור קשר עם אירן. "אנחנו לא מייחסים כל משמעות מיוחדת להצהרה הזאת", אמרה קלינטון כאשר נשאלה על חניכת המפעל לייצור דלק גרעיני היום באירן. "אנחנו לא יודעים למה להאמין בכל הנוגע לתוכנית האירנית. שמענו הרבה מאוד הצהרות שונות במהלך השנים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully