וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאשם בדריסת מיטל אהרונסון: "לקחתי נשמה"

עדי שמחוביץ

6.4.2009 / 10:54

אשתו של שי סימון, החשוד בהריגת מיטל אהרונסון, העידה על מה שסיפר בעלה לאחר התאונה. "שי פחד מימיני ולכן לקח אחריות"

רינת סימון, אשתו של שי סימון, אחד משני החשודים בתאונת הפגע וברח בה נהרגה מיטל אהרונסון לפני כחמישה חודשים בתל אביב, העידה היום (שני) בבית המשפט. סימון סיפרה שבבוקר שישי, לאחר התאונה, שי חזר הביתה וסיפר לה על התאונה. כשלחצה עליו אמר לה "מה את לא מבינה? אני לקחתי נשמה". מאוחר יותר אמרה לו "אל תגיד לי שאתה נהגת" אבל הוא השתיק אותה והמשיך לחזור על דבריו, התנהג מוזר ולא נתן לה לשאול שאלות.

סימון המשיכה וסיפרה כי לאחר מכן, כששי נעצר, אמר לה כי ברצונו לספר לה את כל הפרטים על התאונה, ושכל מה שהוא סיפר ביום שישי לא היה נכון כי פחד משלום ימיני. סימון אמרה כי שי סיפר שירד עם הכלבים בבוקר לגינה כאשר ניגש אליו רוכב אופנוע ואמר לו שיסתום את הפה, שכדאי לו שלא יספר דבר ועשה סימן ירייה. סימון הוסיפה ששי סיפר ש"הם שתו הרבה במועדון ושלום היה שיכור, וכשעצרו את ויקטור לבדיקת אלכוהול שלום אמר 'שי בוא ניסע, נברח מפה'".

לפי דבריו של שי "הם התחילו לנסוע כששי הוא שנוהג ובמהלך הנסיעה שי לא הבין מדוע השאירו את ויקטור מאחור ורצה לחזור לנמל. שלום רצה להחליף איתו מקום ולנהוג, אמר ששי נוסע לאט מידי וחשב שהשוטרות רודפות אחריהם. במהלך הדרך הם החליפו מקומות בלי לצאת מהרכב. כשהגיעו לצומת שי הבחין באחת הבחורות וצעק לשלום לעצור. הוא שמע בום ומיד אחרי זה שלום פנה ימינה או שמאלה, ואז איים על שי שישמור על הפה ולא יספר לאף אחד על מה שקרה. בשלב הזה הם גם התחלפו חזרה במקומות".

סימון סיפרה כי "שלום גם אמר לשי לנקות את הרכב טוב טוב על מנת שלא ימצאו טביעות אצבעות. שי אמר לי שהוא לקח את האחריות ביום שישי כי הוא נורא פחד משלום ימיני ואמר 'מדובר באנשים מסוכנים שיכולים לפגוע בנו. אם אני אספר את האמת נצטרך לברוח ולנסוע לחו"ל'". היא העידה שמאוד שמחה כשהבינה ששי לא היה הנהג ואמרה לו שזוהי החלטה שלו אם לספר את האמת או לא ושתתמוך בו במה שיחליט. סימון הוסיפה "אמרתי לו שאם אכן מדובר באנשים מסוכנים כאלה אני מעדיפה שייקח את זה על עצמו שנוכל לחיות בשקט".

מיטל אהרונסון וחברתה מלי יזדי נפגעו לפני כארבעה חודשים סמוך לכיכר רבין בתל אביב על ידי ג'יפ מסוג "טויוטה" השייך לחשוד שלישי, ויקטור לביא. זמן קצר לפני התאונה, לביא נעצר על ידי שתי שוטרות ביציאה מנמל תל אביב לצורך בדיקת שכרות. על פי החשד, לביא סירב לבדיקה, דחף את אחת השוטרות וניסה להימלט מהמקום ברגל, בעוד חבריו נכנסו לג'יפ ועזבו. לפי העדויות היה זה סימון שנהג ברכב הפוגע בעת שיצא מנמל תל אביב. לטענת המשטרה, באמצע הדרך החליף ימיני את סימון בנהיגה והוא זה שפגע בשתי הצעירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully