וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט מפרגן לנתניהו: "יגיע להישגים"

רה"מ היוצא ניצל את ישיבת הממשלה האחרונה כדי לברך את נתניהו: "מקווה שהוא יצליח בתפקיד". גם פרס הצטרף לאיחולים

אסור להשתמש

ראש הממשלה אהוד אולמרט התייחס היום (ראשון) בישיבת הממשלה האחרונה של ממשלתו לממשלה החדשה העתידה לקום ביום שלישי השבוע ולמי שיעמוד בראשה, בנימין נתניהו. אולמרט הבהיר כי "נתניהו הוא זה שאמר לי לאחר שהתמניתי לתפקיד כי מדובר בתפקיד קשה ורציני, עכשיו אני יודע את זה. לו יש יתרון שהוא כבר היה ראש ממשלה, אני מאחל לו בהצלחה ואין לי ספק שהוא יוביל את הממשלה להישגים ויוביל את המדינה להגשמת החלומות של כולנו".

גם נשיא המדינה שמעון פרס הצטרף לאיחולים לראש הממשלה המיועד ואמר הבוקר כי "הממשלה החדשה בראשות בנימין נתניהו תכבד את כל ההתחייבויות של קודמתה ותמשיך במשא ומתן לשלום" – כך דווח בקול ישראל. פרס אמר את הדברים לקראת צאתו מחר לצ'כיה, הנשיאה התורנית של האיחוד האירופי.

פרס פתח בימים האחרונים במאמץ הסברתי כדי להפיג את חששותיהם של מדינות המערב והעולם הערבי מפני ממשלתו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו. מטרת הקמפיין שמנהל פרס היא לשכנע את מדינות העולם כי פניה של הממשלה החדשה לעבר קידום התהליך המדיני עם הפלסטינים, זאת לאחר שהאיחוד האירופי העביר בימים האחרונים מסרים לפיהם סירובה של ממשלת נתניהו לקבל את עיקרון "שתי מדינות לשני עמים" יגרור דרדור ביחסים בין האיחוד לישראל.

בהקשר זה, בקול ישראל דווח, כי אמש הזהיר שר החוץ של צ'כיה, בתום פגישה עם עמיתיו מהאיחוד האירופי, כי הקשרים בין האיחוד לישראל יורעו אם ממשלת נתניהו לא תכיר בזכותם של הפלסטינים לכונן מדינה עצמאית. שר החוץ של לוקסמבורג אמר כי אם תיסוג ישראל מתהליך השלום עם הפלסטינים, תהיה לכך השפעה על שדרוג היחסים בינה לבין האיחוד האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully