וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזג האוויר: החורף לא אמר את מילתו האחרונה

אריאל קריל ורמי שני

24.3.2009 / 8:30

גבר בן 65 נפגע קשה ממכת קור בירושלים. הגשם צפוי להימשך היום מצפון הארץ עד צפון הנגב, מלווה בסופות רעמים ורוחות עזות

החורף לא אמר את מילתו האחרונה. בין 15 ל-25 מילימטרים של גשם ירדו הלילה (שני) ברוב חלקי הארץ, שלג נערם בחרמון וזרימה נרשמה בנחלי הנגב. גבר בן 65 נמצא הלילה בפתח חנות ברחוב יפו בירושלים כשהוא סובל ממכת קור. צוות מגן דוד אדום בעיר פינה אותו במצב קשה לבית החולים ביקור חולים בעיר. ככל הנראה, מדובר בחסר בית.

בגליל ובגולן נרשמו בין 20 ל-24 מ"מ של גשם ועשרה סנטימטרים של שלג נערמו בחרמון. ירושלים זכתה ל-22 מ"מ ואילו בשדה בוקר התענגו על 19 מ"מ שמילאו את הנחלים באזור במים. תל אביב, לעומת זאת, הסתפקה בשישה מ"מ בלבד. באזור חבל הבשור, נמדדה כמות של בין 15 ל-18 מילימטרים ובחבלים אחרים במערב הנגב ירדו מעל 10 מילימטרים של גשם.

על פי נתוני אגף החיזוי, בקיבוץ דורות ירדה הכמות הגדולה ביותר במהלך הלילה – 33 מילימטרים של גשם. למרות הגשמים הרבים שירדו, כבישי הדרום והנגב פתוחים כולם לתנועה.

בעקבות הגשמים קיים חשש מפני התפתחות שיטפונות בנחלי מדבר יהודה וצפון הנגב. באזור ים המלח עדיין יורדים גשמים וההערכה היא שהממטרים שירדו באזורים הגבוהים, יגרמו בשעות הקרובות לשיטפונות בערוצי הוואדיות. נהגים הנוסעים באזור זה מתבקשים להימנע מחציית זרמי מים בכבישים. אפשרות לשיטפון קיימת גם בנחל הבשור – דבר שעלול לגרום לסגירת גשר צאלים.

הבוקר צפוי הגשם להימשך מצפון הארץ עד צפון הנגב, מלווה בסופות רעמים ורוחות ערות. תהיה ירידה ניכרת בטמפרטורות ושלג צפוי לרדת בחרמון. אחר הצהרים ייחלש הגשם וייעשה מקומי וקל. הרוחות צפויות להיחלש רק בערב.

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully