וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: סוכל פיגוע פלילי במרכז הארץ

איילה חננאל

23.3.2009 / 16:37

4 תושבי ירושלים נעצרו בחשד לתכנון, מעורבות וביצוע פיגוע פלילי. המטען שנתפס יועד ככל הנראה לאחד מראשי משפחת אברג'יל

הותר לפרסום, כי במהלך שלושת השבועות האחרונים עצרו בלשי היחידה המרכזית של משטרת ירושלים ארבעה גברים תושבי העיר בחשד לתכנון, מעורבות וביצוע פיגוע פלילי. שניים מהם הם חברים בארגון הפשע של משפחת אברג'יל, השנים הנוספים שנעצרו הם קצין כיבוי אש וחשוד נוסף בהובלת מטען החבלה. מעצר הארבעה הוארך היום (שני) בבית משפט השלום בירושלים, ודיון בעניינם יתקיים ביום רביעי בבוקר.

לפני כחודש בעקבות מידע מודיעיני נעצר אבי אלימלך, המוכר למשטרה מעבירות יבוא וסחר בסמים. הוא נעצר בסמוך לשער הגיא בדרכו למרכז הארץ. בחיפוש שנערך ברכבו התגלה מטען חבלה שככל הנראה יועד לחיסול של אחד מראשי ארגון משפחת אברג'יל.

משה לילי, קצין הכיבוי - מפקד קורס כבאים בבית ספר בראשון לציון נעצר ב-4.3 בחשד כי החביא את המטען ברכבו בתחנת כיבוי האש בגבעת מרדכי. ככל הנראה הוא החביא את המטען בתמורה לכיסוי חוב של כמה עשרות אלפי שקלים בשוק האפור.

לפני כחמישה חודשים נרצח יעקב אלפרון בפיצוץ מכוניתו, בצומת הרחובות יהודה מכבי ודרך נמיר בצפון תל אביב. בעקבות חיסולו של יעקב אלפרון הביעו חשש במשטרת ישראל ממלחמה בין ארגוני הפשע.

בשנה האחרונה הצליחה המשטרה להביא למעצרם של 12 מתוך 16 ראשי ארגוני הפשיעה הפעילים בישראל ולהביא לפגיעה ממשית בתפקודם. מרבית ראשי הארגונים נתונים כיום במאסר או במעצר עד תום ההליכים המשפטיים בעניינם. שמונה ארגוני פשיעה המטופלים על ידי הימ"רים פוצחו מאז החלטת הממשלה בדבר הלוחמה בפשיעה המאורגנת שהתקבלה בינואר 2006.

  • עוד באותו נושא:
  • חיסול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully