וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דקל דן עם אסירי חמאס על עסקת שליט"

אופק עיני

23.3.2009 / 13:32

על פי דיווח פלסטיני, השליח המיוחד נפגש עם בכירי הנהגת חמאס הכלואים בישראל, וקרא להם להשפיע על הנהגת התנועה בדמשק

שליחו של ראש הממשלה למו"מ לשחרור גלעד שליט, עופר דקל, נפגש ביומיים האחרונים עם הנהגת חמאס הכלואה בבית הכלא בישראל, כך דיווחה היום (שני) סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען".

אתמול דווח כי בכירי חמאס הכלואים בישראל קיימו שיחות על עסקת שליט באישור השב"ס. היום מתברר כי בכירים ישראלים הם אלו שיזמו את הפגישות. לפי הדיווח, לאחר מעצרם של בכירי חמאס על ידי ישראל בסוף השבוע האחרון, מיהרו גורמים ישראלים לבקש להיפגש עימם, על מנת לדון על אפשרות לפתרון המחלוקות בעסקת שליט. כך, בזמן שאולמרט נאם על כך ש"ממשלת ישראל לא תסכים בשום תנאי לתכתיבי החמאס", נפגש עופר דקל, שליחו המיוחד, עם בכירי חמאס בכלא, וקרא להם לפעול להצלחת העסקה וללחוץ על הנהגת חמאס בדמשק להפחית בדרישותיה.

עוד דווח כי עופר דקל נפגש בהתאם לבקשתו לפחות שלוש פעמים עם הנהגת חמאס בבתי הכלא וכי הנהלת בתי הכלא העבירה אסירים בכירים בחמאס מבתי כלא שונים לכלא הדרים לצרוך קיום הפגישות עם דקל. על פי הדיווח, בין האסירים שנפגשו עם דקל גם מחבלים המופיעים ברשימת האסירים שישראל סירבה לשחרר, ביניהם: עבדאללה ברגותי, חסן סלאמה, יחיא סנואר ומחמד ג'מאל אלנתשה אשר הינו האחראי על אסירי חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully