וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים בליכוד: פרידמן לא יהיה שר המשפטים

פנחס וולף

11.3.2009 / 21:05

הבכירים העריכו שתיק המשפטים יינתן לישראל ביתנו. על פי הערכות נוספות, מחר עשויה המפלגה לחתום על הסכם עם הליכוד

בכירים בליכוד העריכו הערב (רביעי) שתיק המשפטים בממשלה החדשה יינתן למפלגת ישראל ביתנו אבל לא יישאר בידי השר הנוכחי דניאל פרידמן.

מוקדם יותר, העריך גורם במפלגה כי הממשלה החדשה תושבע כבר ביום רביעי הבא. לדבריו, מחר יתכן שייחתם ההסכם הקואליציוני בין הליכוד לישראל ביתנו. "הליכוד נתן לישראל ביתנו מתווה לפשרה בנושא דת ומדינה בפגישת צוותי המשא ומתן שנערכה ביום ראשון, ובפגישה מחר אמורה ישראל ביתנו לחזור עם תשובה". הבכיר ציין, כי "השאלה כעת היא אם הם יסכימו למתווה שהליכוד הציע או שהם ימשכו עוד זמן במגעים הקואליציוניים".

ח"כ סילבן שלום אמר בימים האחרונים בשיחות עם מקורביו כי אינו מבין מדוע נתניהו סירב לרוטציה עם יו"ר קדימה ציפי לבני. לדבריו, "הרי לבני הסכימה שנתניהו יעמוד בראשות הממשלה שלוש שנים".

שלום גם התייחס בשיחות למעמדו בממשלת נתניהו ואמר כי הוא אינו מתעסק רק בזהות התיק שהוא יקבל, אלא בעיקר בהשפעה הגדולה של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, על מדיניות הממשלה. "לליכוד יש דרך וצריך לוודא שהיא זו שתוביל ותקבע את מדיניות הממשלה", אמר שלום. הוא הוסיף כי "אנחנו עלינו לשלטון לנהל את מדיניותנו ולא מדיניות של מפלגות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully