וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם שליט: "אולמרט לא מביא תוצאות"

גדעון צנטנר

11.3.2009 / 11:45

אביו של החייל החטוף תקף בחריפות את ראש הממשלה על הסחבת במגעים עם חמאס. "לא יהיו תנאים טובים יותר לסגור עסקה"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: ענת ברק)

"אני יודע שראש הממשלה לקח את הטיפול בנושא על עצמו, ולצערנו הוא לא מביא תוצאות". כך אמר היום (רביעי) נעם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד. בנוסף לביקורת על ראש הממשלה אהוד אולמרט הפנה האב קריאה גם לאנשי חמאס שמחזיקים בבנו. "אין יותר זמן", אמר שליט. "אני מציע לחמאס למהר ולסגור עסקה בתנאים הקיימים כי לפי מה שאנחנו שומעים לא יהיו תנאים יותר טובים. כדאי להם לסגור עסקה עם הממשל הנוכחי".

מוקדם יותר קרא שר התשתיות בנימין בן אליעזר להביא את עסקת שליט להכרעת הקבינט. בביקור במאהל המחאה שהקימה משפחת שליט מול בית ראש הממשלה בירושלים, אמר בן אליעזר: "אני קורא לראש הממשלה אהוד אולמרט שלא ייתן לזמן לעשות את שלו. לדבריו, "יש לקרוא לשרים אם יהיה צורך גם במוצ"ש ולהצביע". בן אליעזר הוסיף כי "הגענו לשעת האפס, אין יותר זמן לדיונים וויכוחים". הוא ציין כי " אני מודע לדיון המוסרי הנוקב סביב המחיר. למרות כל מה שראש הממשלה עושה, השאלות האלו לא הגיעו לשולחן הממשלה".

בתוך כך, שליחו המיוחד של ראש הממשלה, עופר דקל נמצא בקהיר כדי להמשיך במגעים למען שחרורו של שליט. דקל צפוי להיפגש במהלך היום עם ראש המודיעין המצרי עומר סלימאן. על פי ההערכות אמור לקבל דקל מהמצרים את תשובת חמאס בנוגע לרשימת האסירים שישראל הציגה.

אמש מתח יו"ר ש"ס השר אלי ישי ביקורת על התנהלות הממשלה בנוגע לשליט: "עד שגלעד לא בבית, המשמעות היא שלא נעשה די". ישי, שביקר במאהל המחאה של משפחת שליט, הוסיף כי "כל שיחה פומבית על המחיר משרתת את הצד שכנגד ולכן יש להשאיר זאת לנושאים ונותנים". הוא הוסיף כי "אנו מצווים ומחויבים להתאמץ ולהמשיך להתפלל בכל כוחנו כדי שגלעד סוף סוף יוכל לשמוח. כולנו תפילה שנגיע ליום הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully