וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח של קצב: "הוא קורבן לעלילת דם נוראית"

לטענת ליאור קצב, הנשיא לשעבר המואשם באונס לא קיים יחסי מין עם המתלוננות נגדו, והוא קורבן להאשמות שווא. "מה שהנחה את מזוז זה שיקולים אישיים בלבד"

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

"משה קצב לא ביצע כל עבירה פלילית ולא עשה שום מעשה לא מוסרי. הוא לא קיים יחסי מין בהסכמה או שלא בהסכמה עם אף אחת מהנשים שהתלוננו נגדו" – כך הצהיר הבוקר (שני) ליאור קצב, אחיו של הנשיא לשעבר משה קצב, המואשם בעבירות אונס, מעשה מגונה בכוח ושיבוש הליכי חקירה. "קצב הוא קורבן לעלילת דם נוראית – אולי הגדולה ביותר מאז קום המדינה".

בראיון בגלי צה"ל האשים קצב את היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז בהאשמת שווא. "מזוז טיפס על עץ גבוה, והאשים את קצב בהאשמות חסרות שחר מבלי שראה את חומר החקירה", קבע. "מה שהנחה את מזוז זה שיקולים אישיים בלבד. מזוז היה צריך להחליט אם להקריב את ראשו של משה קצב או את ראשו שלו. והוא בחר בבחירה קלה".

קצב הסביר את התלונות בנקמנות של המתלוננות. "הוא פיטר אותן והן חיפשו הזדמנות לפגוע בו", אמר. "ראינו בחישות של פוליטיקאים ואנשים מפוקפקים שכולם חברו כדי לפגוע בקריירה הפוליטית של קצב ולהדיח נשיא מכהן. יותר מידי גורמים בעלי אינטרסים אישיים פסולים בחשו בסיפור הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully