וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "אני מעדיף להיות שר הביטחון"

יו"ר ישראל ביתנו התייחס בראיון בערוץ 1 למו"מ עם הליכוד ואמר כי "יש סיכוי" שיכהן כשר החוץ בממשלת נתניהו. על פרידמן: "אני מקווה שיהיה שר המשפטים". על העבודה: "לא בטוח שתוכל להצטרף"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר אמש (שישי) כי "יש סיכוי" שיכהן כשר החוץ בממשלה הבאה, תחת בנימין נתניהו. בראיון לערוץ 1 אמר ליברמן: "כל אחד משלושת התיקים הבאים מקובל עליי: ביטחון, חוץ, אוצר. כמובן שאני מעדיף את תיק הביטחון". עם זאת, ליברמן התעקש כי מפלגתו " לא העמידה שום תנאים בנושא תיקים" וכי "התיקים לא יהוו מכשול לכניסה לממשלה".

"כולנו נותנים משקל גדול מדי לנושא חלוקת התיקים", אמר ליברמן והדגיש: "אנחנו לא רוצים להכביד על נתניהו בנושא הרכבת הממשלה". ליברמן סירב להתייחס לפרסומים לפיהם הוא כבר הגיע להסכמה עם נתניהו על מינויו לשר החוץ, ועל השארת שר המשפטים דניאל פרידמן בתפקידו. "פרידמן ראוי להיות שר המשפטים ואני מקווה שהוא אכן יהיה", אמר ליברמן. בנוגע לאפשרות שהעבודה תתנה את כניסתה לממשלה בהפסקת כהונתו של פרידמן, אמר ליברמן: "לא נקבל שום פסילה, אנחנו לא פסולי חיתון. לא נקבל התניות מאחרים בנוגע לתפקידי השרים".

בהתייחסות נוספת למפלגת העבודה אמר ליברמן: "אנחנו משקיעים כרגע הרבה בניסוח קווי יסוד. לא בטוח שהעבודה יכולה להצטרף לקווים האלה".

יו"ר ישראל ביתנו התייחס בהרחבה לנושא הכלכלי. לדבריו, "בממשלה הקרובה שתקום הדגש חייב להיות על הנושא הכלכלי. אנחנו המדינה היחידה בעולם המערבי שעדיין אין לה תקציב ואנחנו כבר מתקרבים למחצית 2009. אנו מנסים לקרוא לכל השותפים העתידיים לוותר על כל הדרישות התקציביות. עדיף שכל המפלגות יוותרו מראש". לדברי ליברמן, מטרתו בתחום הכלכלי היא להגיע לתקציב דו-שנתי ובסופו של דבר גם תלת שנתי, כדי לשפר את תפקוד הממשלה בתחום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully