וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמחצית מהתלמידים באשקלון נשארו בבית

רמי שני

2.3.2009 / 11:39

ועד ההורים בעיר החליט להשבית את הלימודים בטענה כי לא ניתן ללמוד במוסדות ללא מיגון. בתיכונים לומדים אך במרחבים ממוגנים

הקריאה באשקלון מצד ועד ההורים להשבתת מערכת הלימוד נענתה בחלקה. ועד ההורים העירוני החליט להשבית היום (שני) את הלימודים מכיתות הגן ועד לכיתה ט'. לגני הילדים הגיעו כ-60 אחוזים מהילדים, ולבתי הספר היסודיים בעיר הגיעו רק 40 אחוזים מהתלמידים.

הוועד החליט על ההשבתה לאחר שלטענתו עד עתה לא התקבלו החלטות משמעותיות בנוגע למיגון בתי הספר בעיר. עם זאת, הוועד יאפשר לקיים את הלימודים בכיתות י'-י"ב. התלמידים בכיתות אלה ילמדו במרחבים מוגנים. בבתי הספר התיכוניים בעיר הגיעו ללימודים כ-70 אחוזים מהתלמידים.

ועד ההורים הודיע כבר בשבת שבכוונתו לפתוח בהשבתת הלימודים ללא הגבלת זמן וזאת לאחר ששתי רקטות גראד נפלו בעיר. חברת הוועד, סופי פנחס חוטובלי, אמרה אמש לוואלה! חדשות כי "כשמזהים שיש מחבל שעושה דרכו לישראל, מחליטים מיד ומהר מאוד על חיסול ממוקד. גם כאן צריך לפעול באותה צורה ולהחליט עכשיו על הקצאת תקציבים למיגון ואמצעי המיגון לבתי הספר. אחרת לא נקיים את הלימודים".

מדוברות עיריית אשקלון נמסר כי בתי הספר יהיו פתוחים היום: "מ"מ ראש העירייה שלמה כהן אמר שהוא מבין את חששות ההורים ויחד איתם הוא דורש מיגון למוסדות החינוך שנעדר בהם כל אמצעי מיגון. אולם למרות האמור, מוסדות החינוך יהיו פתוחים על ידי משרד החינוך. להורים יינתן שיקול דעת, אם הם רוצים לתמוך בוועד או לשלוח את ילדיהם לבתי הספר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully