וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: "אין התקדמות בעניין שליט"

שר החוץ המצרי אמר כי על אף שבאחרונה הועלו רעיונות חדשים בנוגע לעסקה לשחרור החייל החטוף, לא נרשמה כל התקדמות בנושא. לדבריו, "הרגיעה בין ישראל לחמאס מיושמת בשטח"

שר החוץ המצרי, אחמד אבו אל-רייט, אמר אמש (רביעי) כי לא נרשמה שום התקדמות בעניין שחרור החייל החטוף גלעד שליט. כך דווח בקול ישראל. עם זאת, אל-רייט ציין בשיחה עם כתבים בקהיר כי בעת האחרונה הוצגו רעיונות חדשים בעניין.

אבו אל-רייט אמר כי הרגיעה בין ישראל לחמאס מיושמת בשטח. לדבריו, קהיר ממשיכה לפעול לייצוב הרגיעה ולקידום העסקה לשחרור האסירים. על אף הבחנותיו של אבו אל-רייט, הבוקר נורו לעבר ישראל שתי רקטות ונפלו בשטחים פתוחים במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בתגובה תקף חיל האוויר שבע מנהרות בציר פילדלפי ברצועת עזה.

אתמול מסרו מקורות ערביים כי המגעים הלא-ישירים בין ישראל לחמאס על עסקת חילופי שבויים שבה ישוחרר החייל גלעד שליט נמשכים ואף נרשמת בהם התקדמות משמעותית . המקורות, אמרו שהמגעים מתנהלים בחו"ל, בנוסף למסלול בו מתווכת מצרים. המקורות לא פירטו כמה אסירים הציעה ישראל לשחרר בתמורה לשליט, ומה זהותם.

בראיון לעיתון לבנוני אמר בסוף השבוע בכיר חמאס, מחמוד א-זהאר, שהארגון יהיה מוכן לשקול העברת חלק מהאסירים לחו"ל עם שחרורם. שלשום שב א-זהאר לרצועה עם חברי משלחת החמאס שדנו במצרים על הפסקת אש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully