וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארלי צ'אפלין קשה להשגה

עינב שיף

25.2.2009 / 18:41

חברת וורנר העולמית החליטה להפסיק את הייצור וההפצה של סרטי צ'אפלין, גם בישראל. "הדיקטטור הגדול" לאספנים בלבד?

חברת וורנר מפסיקה לייצר את סרטי צ'ארלי צ'אפלין בכל העולם. החברה הודיעה לנציגיה בישראל כי זיכיון ההפצה של סרטי הגאון הקולנועי אינו ברשותה יותר וכי יש לחסל את מלאי הסרטים הקיים עד לסוף החודש הבא, כיוון שזכויות ההפצה והייצור של הסרטים לא יהיו ברשותה.

מבדיקה עם הד ארצי, המייצגת את חברת "Warner Home Video" בישראל, עולה כי וורנר העולמית החליטה שלא להאריך את זיכיון ההפצה עם חברת MK2 בעלת הזכויות על יצירותיו של צ'אפלין. מהנהלת תוכן ה-DVD של הד ארצי נמסר כי "וורנר, משיקוליה, החליטה להפסיק לייצר את קטלוג הסרטים של צ'אפלין. נכון להיום, אין גוף שלקח על עצמו את הקטלוג הזה. משמעות הדבר היא שלאחר שייגמרו העותקים הקיימים של הקטלוג הנוכחי, הסרטים של צ'אפלין יהפכו להיות לפריט של אספנים בכל העולם".

"בהתאם להנחיה של וורנר העולמית, הפסקנו כליל את ייצור סרטיו של צ'אפלין ויצאנו במבצע למכירת המלאי הקיים", מסר מיקי גלעם, מנהל תוכן DVD בהד ארצי. "לא ברור מה יעלה בגורל הקטלוג שמכיל כמה מהסרטים הגדולים והחשובים בתולדות הקולנוע ואם יהיה גוף אחר שייקח אותו".

צ'אפלין, שהלך לעולמו לפני 31 שנים, נחשב לאחד מגדולי הקולנוענים של המאה העשרים, שהותיר חותם ענק על תעשיית הסרטים העולמית בזכות יצירות כגון "אורות הכרך", "הדיקטטור הגדול", "הבהלה לזהב" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully