וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף ברצועה, 2 רקטות נפלו בנגב

23.2.2009 / 13:19

רקטה שנייה נפלה היום במערב הנגב, ולא גרמה לנפגעים. מוקדם יותר תקף חיל האוויר מכונית ברצועה בתגובה לניסיון חמושים להתקרב לגדר

רקטת קסאם נפלה בצהרים (שני) בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בבוקר נורתה רקטה נוספת לאותו אזור. גם באירוע זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

חיל האוויר תקף הבוקר כלי רכב במזרח רצועת עזה, בתגובה לניסיון של חמושים פלסטינים להתקרב לגדר המערכת, ככל הנראה במטרה להניח מטען חבלה. מצה"ל נמסר כי ברכב שהותקף היו חמושים שניסו להימלט מכוח צה"ל. סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" דיווח כי לא היו נפגעים.

הבוקר זיהתה תצפית צה"ל חוליית חמושים מתקרבים לגדר המערכת. כוח מגדוד 12 של גולני נכנס לשטח הרצועה וזיהה רכב חשוד שנמלט מהמקום. הכוח הזעיק מסוק קרב וכיוון אותו לרכב. המסוק ירה על הרכב וזיהה פגיעה בו. גורמי ביטחון אמרו כי החולייה התכוונה לבצע פיגוע גדול באחד היישובים הסמוכים לגדר או נגד כוח צה"ל.

ביום שישי האחרון סוכל ניסיון פיגוע בחיילי צה"ל באזור מעבר כיסופים ובמקום התפתחו חילופי אש בין חיילים לחמושים פלסטינים. בין היתר שיגרו הפלסטינים עשר פצצות מרגמה לעבר הכוח, שהשיב גם כן באש מרגמות.

בסוף השבוע האחרון נפלה רקטת גראד לעבר אשקלון ויותר מעשר פצצות מרגמה נורו לעבר הנגב. בכל המקרים לא היו נפגעים. אתמול התפוצצה רקטת קסאם במערב הנגב, אך לא גרמה לנפגעים או לנזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully