וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: ישראל מכשילה הפסקת האש בגלל שליט

גידי ויניש

14.2.2009 / 1:00

לטענתם,התניית פתיחת המעברים בשחרור שליט היא "הכשלה מכוונת". במשפחתו של שליט בירכו על הודעת רה"מ, כי לא תהיה רגיעה לפני שחרורו

אוסמה חמדאן, נציג חמאס בלבנון, אמר הלילה (ראשון) כי התניית פתיחת המעברים בשחרורו של גלעד שליט היא "הכשלה מכוונת של ישראל". בראיון לרשת אל ג'זירה אמר חמדאן כי "העיכוב מצד ישראל נועד להשגת מטרות נוספות ובזבוז עוד זמן ומאמצים". לטענת חמדאן, "העמדה שלנו נותרה כפי שהייתה.יש להוציא לפועל את הדברים עליהם כבר הסכמנו. אחרת, ישראל תצטרך לשאת בתוצאות של כישלון השיחות".

אמש בירכו במשפחת שליט על הודעת ראש הממשלה כי לא תהיה רגיעה בלי שחרור שליט. "הודעת לשכת ראש הממשלה, לפיה יש לכרוך את הסכם הרגיעה עם שחרור גלעד היא מעודדת ומהווה צעד בכיוון הנכון", נמסר ממטה המאבק למען שחרורו של החייל החטוף. עוד נמסר כי בני משפחת שליט נמצאים בקשר רציף עם אולמרט. עם זאת, במטה המאבק ביקשו להתייחס בזהירות לדיווחים בעיתונות הערבית, לפיהם שחרורו של גלעד קרוב.

הודעת משפחת שליט הגיעה בעקבות הדברים שפרסמה לשכת ראש הממשלה לפיהן ישראל לא תגיע להבנות עם חמאס בנוגע לרגיעה לפני שחרורו של גלעד שליט. "ישראל לא מנהלת כל משא ומתן עם חמאס ובוודאי שלא תגיע איתו להבנות", נמסר בהודעה. עוד נמסר כי "מה שעומד כרגע בראש סדר העדיפויות הוא ביטחון תושבי הדרום ושחרורו של גלעד שליט".

מלשכת אולמרט נמסר עוד כי מחר ייערכו התייעצויות בהשתתפות שרת החוץ ציפי לבני ושר הביטחון אהוד ברק בנוגע למתיחות בעזה. בלשכת ראש הממשלה הוסיפו כי כל החלטה בנושא תתקבל בהתחשב בנסיבות הפוליטיות שנוצרו לאחר הבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully