וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הכרזה מצרית על רגיעה - עוד הערב

על פי "אל-ערבייה", מצרים תודיע תוך שעות על רגיעה בת שנה וחצי בין חמאס לישראל. הבוקר דווח כי עסקה לשחרור שליט תיחתם בשבוע הבא

מצרים תכריז על רגיעה בין ישראל לחמאס ברצועת עזה כבר בשעות הקרובות. כך דיווחה הערב (שישי) רשת "אל-ערביה". אתמול והיום פורסמו מספר דיווחים לפיהם הרגיעה בת השנה וחצי תיכנס לתוקפה תוך מספר ימים.

עיתון "אל-חיאת" היוצא לאור בלונדון דיווח הבוקר כי במקביל להכרזה על הסכם רגיעה בין ישראל לחמאס, ייחתם עד יום רביעי הסכם לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט. מקורות פלסטינים מסרו לעיתון כי חתימה על עסקת שליט, במסגרתה ישוחררו אלף אסירים פלסטינים, היא רק "עניין של זמן".

סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס בדמשק מוסא אבו מרזוק אמר אמש כי שחרורו של החייל החטוף גלעד שליט אינו כלול בהסכם הרגיעה שיוכרז בתוך 48 שעות על ידי מצרים. מרזוק אמר כי שליט אינו חלק מהסכם הרגיעה והוא ישוחרר רק תמורת אסירים פלסטינים.

מוקדם יותר טאהר א-נונו, חבר משלחת חמאס לשיחות הרגיעה בקהיר אמר קודם לכן כי ההכרזה על הסכם רגיעה ארוך טווח בין ישראל לחמאס תתבצע ככל הנראה בשלושת הימים הקרובים. לטענתו, ההסכם יכלול הפסקה מוחלטת של הלחימה ברצועת עזה ופתיחת המעברים לרצועת עזה.

מקור פלסטיני שהשתתף בשיחות בקהיר דיווח לסוכנות הידיעות המצרית כי משלחת חמאס מסרה לראש המודיעין המצרי עומאר סלימאן את תשובתו הסופית של הארגון להצעת הרגיעה בין ישראל לחמאס ברצועת עזה. המקור תיאר גם הוא את השיחות כ"חיוביות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully