וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: "אין הבדל בין המפלגות בישראל"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

10.2.2009 / 19:38

לאחר שבכיר הארגון הזהיר מהשלכות ניצחון של נתניהו, דובר חמאס דאג להבהיר שאין הבדל בין העבודה, קדימה והליכוד. על ליברמן: "טרוריסט"

"אין שום הבדל בין מנהיגי הכיבוש הציוני ובין המפלגות השונות שמסכימות לבצע מתקפות ומלחמות נגד העם הפלסטיני". כך אמר היום (שלישי) דובר חמאס פאוזי ברהום. "המכנה המשותף של כל 34 הממשלות שפעלו בישראל מאז שהוקמה הוא הרג, הרס ויציאה למלחמות".

לעומתו, אמר הבוקר בכיר חמאס אוסאמה חמדאן אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי חמאס ממתין לתוצאות הבחירות בישראל כדי לדעת אם ניתן לגבש הסכם רגיעה ארוך טווח עם ממשלתו של אהוד אולמרט. "אנו עוקבים אחר הבחירות. הן יבהירו לנו מה יקרה. אם נתניהו ינצח, איני חושב שהממשלה הנוכחית תצליח לגבש הסכם רגיעה. אם הממשלה הנוכחית תנצח - היא תוכל", הוסיף.

אך לדברי ברהום, "טועה מי שמבדיל בין מנהיגי הכיבוש הפושעים, כולם טרוריסטים המעוניינים בפיתוח תוכניות טרוריסטיות נגד עמנו". ברהום אמר כי "הטרור הציוני עבר מטרור של כנופיות לטרור של ממסד ותרבות בכך שרבע מהאוכלוסייה בישראל בוחרת בטרוריסט כמו ליברמן". ברהום ציין כי מנהיגי המפלגות בישראל סבורים שהרג פלסטינים מזכה אותם בקולות נוספים.

"חמאס והעם הפלסטיני הם בעלי ניסיון מול כל המפלגות הקיצוניות הללו, כגון ליכוד, העבודה וקדימה", המשיך ברהום. "לכולן יש היסטוריה שחורה הגדושה בפשע וטרור". ברהום הוסיף כי חמאס ושאר הארגונים הפלסטינים "מוכנים להגן על העם הפלסטיני, על האדמה ועל הזכויות כנגד כל ניסיון ציוני לתקוף אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully