וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאשם בהרג מיטל אהרונסון ישוחרר ממעצר

עדי שמחוביץ

9.2.2009 / 13:24

השופט קבע כי הראיות נגד שלום ימיני, שמואשם כי דרס למוות את אהרונסון, חלשות. שחרורו יעוכב על מנת לאפשר לפרקליטות לערער

בית המשפט המחוזי בתל אביב החליט היום (שני) לשחרר למעצר בית את שלום ימיני, שהואשם יחד עם שי סימון בהריגת מיטל אהרונסון בתאונת פגע וברח לפני כשלושה חודשים. השופט גלעד נויטל קבע בהחלטה כי ניכרת חולשה בעוצמת הראיות נגד ימיני.

בתחילת חודש דצמבר הורה השופט נויטל על מעצרו של סימון עד תום ההליכים נגדו, בהסכמתו של סימון. ימיני ישוחרר לביתו בתנאי מעצר בית מוחלט, הפקדה של 60 אלף שקל במזומן ושלילת רישיון הנהיגה שלו למשך שנה. שחרורו של ימיני יעוכב ביומיים על מנת לאפשר לפרקליטות לערער על ההחלטה.

אחרי הקראת ההחלטה התפרצה אמה של מיטל אהרונסון בקריאות לעבר השופט ואמרה "תוציא צו שיחזיר את הבת שלי. אם אתה משחרר אותו, אני רוצה את הבת שלי בחזרה". אחותה של מלי יזדי שנפצעה בתאונה פנתה לשופט וצעקה, "למה אתה משחרר אותו, על מנת שיהרוג שוב?". לאחר הדיון החלו מהומות בתוך בית המשפט המחוזי בתל אביב כשקרובי משפחתם של מיטל אהרונסון ומלי יזדי פרצו בצעקות לעבר עורך דינו של ימיני.

מיטל אהרונסון וחברתה מלי יזדי נפגעו לפני כשלושה חודשים סמוך לכיכר רבין בתל אביב על ידי ג'יפ מסוג "טויוטה" השייך לחשוד שלישי, ויקטור לביא. זמן קצר לפני התאונה, לביא נעצר על ידי שתי שוטרות ביציאה מנמל תל אביב לצורך בדיקת שכרות. על פי החשד, לביא סירב לבדיקה, דחף את אחת השוטרות וניסה להימלט מהמקום ברגל, בעוד חבריו נכנסו לג'יפ ועזבו. לפי העדויות היה זה סימון שנהג ברכב הפוגע בעת שיצא מנמל תל אביב. לטענת המשטרה, באמצע הדרך החליף ימיני את סימון בנהיגה והוא זה שפגע בשתי הצעירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully