וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עובדיה: "תמיכה בליברמן - תמיכה בשטן"

7.2.2009 / 23:10

מנהיגה הרוחני של ש"ס ממשיך להתחשבן עם יו"ר ישראל ביתנו. ליברמן מצדו אמר כי "המדינה לא יכולה להתנהל לפי דת חרדית"

שלושה ימים לפני הבחירות לכנסת, גובר המאבק בין המפלגות ישראל ביתנו וש"ס. מנהיגה הרוחני של ש"ס הרב עובדיה יוסף השתלח הערב (שבת) במפלגתו של אביגדור ליברמן ישראל ביתנו. בדרשתו השבועית אמר הרב עובדיה כי "תמיכה במפלגה הזאת, כמוה כתמיכה בשטן וביצר הרע".

הרב עובדיה הוסיף כי "המפלגה הזאת זה אנשים שאין להם תורה, רוצים נישואים אזרחיים, לגייס ישיבות ולהרבות חנויות חזיר. ליבי כבד עלי חלילה מלתמוך בהם. זה איסור גמור. מי שיעשה כך גדול עוונו מנשוא". יו"ר ש"ס, השר אלי ישי, הוסיף כי "יש להם 30 אחוז מצביעים דתיים ומסורתיים שלא הבחינו במה שליברמן מנסה להסתיר: מצע וכוונות אנטי דתיות".

ליברמן לא נותר חייב ובמהלך כינוסים שערך היום באזור הדרום אמר כי "מפלגתי בעד דת והלכה, אך היא מתנגדת לטירוף בתחום הזה. על המדינה להיות נורמלית ושפויה ואינה יכולה להתנהל לפי דת חרדית". באירוע "שבת תרבות" שהתקיים בבוקר בבאר שבע אמר ליברמן כי "מה שהרגיז את הרב עובדיה יוסף זה לא ברית הזוגיות, אלא מספר המנדטים של מפלגתי".

מוקדם יותר השבוע אמר הרב עובדיה כי "אלו שמצביעים למפלגה שתומכת בהתבוללות, שרוצה להביא בשר חזיר, כל מי שתומך בהם, כל מי שמצביע עבורם, גדול עוונו מנשוא, לא יכופר לו. אם הוא חושב שהוא זורק את הפתק וגמרנו, כל מה שישראל ביתנו יעשו, זה כאילו הוא בעצמו עשה". הרב עובדיה הוסיף כי "כל אלה שתומכים בתורה מחזקים את התורה אשרי הם ואשרי חלקם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully