וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר אבו אל-עייש: "האמת יצאה לאור, הוקל לי"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

4.2.2009 / 21:15

הרופא ששכל את 3 בנותיו ואחייניתו מפגיעת טנק ישראלי הגיב לתחקיר צה"ל. "מעולם לא פעלו צלפים מביתי. המפקפקים בי יעשו חשבון נפש"

"האמת יצאה לאור, זה מה שידעתי מהתחלה והאמנתי בכך כל הזמן". כך אמר הערב (רביעי) לוואלה! חדשות ד"ר עז א-דין אבו אל-עייש, בתגובה לפרסום תחקיר צה"ל ממנו עלה כי ביתו נפגע מפגזי טנק ישראלי. "אני מרגיש הקלה, לאו דווקא בשבילי אלא בשביל העם בישראל, שחלק ממנו חשד בי ולא האמין בגרסה שלי. עכשיו הם יכולים להודות בטעות שלהם".

צה"ל פרסם מוקדם יותר את מסקנות התחקיר שערך לאירוע, ממנו עולה כי בית משפחת אבו אל-עייש נפגע מירי שני פגזי טנק לעברו. לדברי צה"ל, הפגזים נורו לאחר שכוח גולני, שפעל בשכונת סג'עייה, הותקף ביריות מבית סמוך. הכוח הבחין בדמויות חשודות ששהו בקומות העליונות של ביתו של הרופא ואלה זוהו כתצפיתנים שסייעו לירי שבוצע לעבר הכוח. בעקבות הזיהוי, הורה מפקד הכוח לירות לעבר הבית.

לדברי ד"ר אבו אל-עייש, הוא מוכן כעת "לשכוח מהכל ולהמשיך הלאה. זה קרה ובשבילי זה עבר. זה מאחוריי. עכשיו צריך להסתכל אל העתיד. נשארה בי אמנם צלקת אבל היא לא תשפיע עליי באופן שלילי אלא באופן חיובי".

ד"ר אבו אל-עייש דחה את טענת צה"ל לפיה פעלו צלפים מאזור הבית שלו: "במשך שמונה שנים מעולם לא פעלו צלפים או משגרי קסאם מאזור הבית שלי. צה"ל גם מדבר על אזור סג'אעייה, ואני בכלל מתגורר בג'בליה", המשיך ד"ר אבו אל-עייש.

בנוגע לטענת צה"ל לפיה ביקשו ממנו לצאת מביתו, אמר: "דיברתי עם הצבא כל יום. שאלתי אותם 'לאן אני יכול לצאת בדיוק?' חשבתי שאני בטוח ושכולם מכירים את הבית שלי". כעת ד"ר אבו אל-עייש אומר שהוא רגוע ומחוזק ומקווה שאלו שפקפקו בגרסתו "יעשו חשבון נפש לעצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully