וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ביצע מעשי סדום ביותר מ- 20 קטינים

נתיב נחמני

4.2.2009 / 20:10

חיים עטר, החשוד המרכזי בפרשת אינוס הנער בן ה-15, חשוד כי איתר את הנערים דרך אתרי היכרויות באינטרנט ותקף אותם מינית

הותרו לפרסום שמות שניים מהחשודים בפרשת אינוס הנער בן ה-15 מתל אביב: הראשון הוא חיים עטר, תושב תל אביב בן 36, שנחשב כעבריין המין הקשה ביותר בחבורה. מלבד חלקו בפרשה שנחשפה, הוא חשוד גם בביצוע עבירות מין קשות בכ-20 קטינים נוספים. החשוד השני ששמו הותר היום לפרסום הוא יקי כהן, תושב המרכז בן 51, החשוד גם הוא בביצוע עבירות מין רבות בילדים נוספים.

במהלך החקירה שנערכה נגד חיים עטר בחשד שביצע בנער מעשי סדום הצטברו במשטרה עשרות תלונות של קטינים נוספים, שטענו שגם הם נפלו קורבן בידיו. במחשבו של החשוד נמצאו ראיות לשיחות רבות שהוא קיים באתרי היכרות באינטרנט עם קטינים. בחינת מכשיר ה-GPS שנמצא ברשות עטר, העלתה כי סומנו בו מקומות מגוריהם של קטינים מכל חלקי הארץ.

עטר חשוד כי ביצע מעשי סדום בכוח תוך שימוש באלימות קשה בחלק מאותם הנערים. נערים אחרים קיימו יחסי מין בהסכמה עם עטר, אך בשל גילם הצעיר הם אינם נחשבים ברי הסכמה ועצם קיום יחסי המין עמם שקול לאונס.

בתלונותיהם סיפרו חלק מהנערים כי כשהכירו לראשונה את עטר באינטרנט הם הסבירו לו כי הם אינם מעוניינים לקיים עמו יחסי מין. לדבריהם, עטר המשיך לרדוף אותם ברשת. באחד המקרים אף עלה החשד כי עטר ארב מחוץ לביתו של אחד הנערים שסירב להיפגש עמו, אז אנס אותו תוך שימוש בכוח.

יקי כהן, מובטל העובד מדי פעם כתקליטן במסיבות, חשוד גם הוא בביצוע מספר רב של עבירות מין בקטינים. בחיפוש שערכו החוקרים בביתו נמצאו עשרות קלטות בהן הוא תיעד על פי החשד יחסי מין עם נערים רבים בין הגילאים 14-16.

שמם של שאר החשודים בפרשה טרם הותר לפרסום. בעקבות ערר שהגישו עורכי דינם על החלטת בית המשפט המחוזי בתל אביב להתיר את פרסום שמם, ידון בית המשפט העליון בסוגייה רק ביום חמישי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully