וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד טליה ששון: אלמוני איים על חיי

נעמה טלמור ונתיב נחמני

2.2.2009 / 11:10

מחברת דו"ח המאחזים ומועמדת מרצ לכנסת התלוננה במשטרה על איום טלפוני. המשטרה: "האיום איננו ממשי ברמה הגבוהה ביותר"

עו"ד טליה ששון, המועמדת במקום השביעי ברשימת התנועה החדשה-מרצ, התלוננה היום (שני) במשטרה כי אלמוני התקשר לביתה ואיים על חייה. לטענתה, האלמוני דיבר תחילה עם בתה והשמיע איומים על חיי שתיהן. גורמים במשטרה אישרו את קבלת התלונה, וציינו כי היא נבדקת, אך "נכון לעכשיו האיום אינו מצטייר כממשי ברמה הגבוהה ביותר".

מהתנועה החדשה-מרצ הביעו תמיכה בעורכת הדין טליה ששון. "לא איומים ולא הפחדות יטילו אימה ומורא על התפיסות והעמדות שששון נותנת להן ביטוי, כמו הצורך להוריד מאחזים בלתי חוקיים ולהגן על שלטון החוק".

ששון סירבה להתייחס לעצם האיום אך מסרה כי "דרך של איום או הסתה או כל דבר שבא להגביל את חופש הביטוי הוא פסול. כדי שכל אדם יוכל להביע את השקפתו, יש לאפשר לאנשים למצות את חופש הביטוי. אני חושבת שזה דבר שסביבו כולם יכולים להתלכד, ללא קשר לדעות פוליטיות".

ב-2005 הגישה ששון לראש הממשלה דאז אריאל דו"ח בנושא המאחזים הבלתי חוקיים בשטחים. הדו"ח, שנודע כ"דו"ח ששון", עורר סערה וביקורת במערכת הפוליטית והציבורית מכיוון שתיאר, בין היתר, את מעורבות הרשויות השונות בהקמת ובאחזקת המאחזים. ששון כתבה את הדו"ח על פי בקשת שרון, בעת שהייתה מנהלת המחלקה לתפקידים מיוחדים בפרקליטות המדינה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully