וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מנהל הבנק לשעבר מעל במיליונים

נתיב נחמני

26.1.2009 / 15:58

מיקי פרידמן, שניהל בעבר סניף של בנק לאומי בת"א, נעצר בחשד למעילה בסכום של 3.3 מיליון וקבלת שוחד בסכום של אלפי שקלים

מיקי פרידמן, לשעבר מנהל הסניף המרכזי של בנק לאומי בתל אביב, נעצר היום (שני) שוב בחשד למעילה בכספי הבנק. הפעם מדובר בחשד למעילה בסכום של 3.3 מיליון שקל. מחקירת המשטרה עולה כי פרידמן אישר הלוואה במיליונים לחברה כשידע שהיא עומדת לפשוט את הרגל בקרוב וכי החוב אינו בר החזרה, זאת לטענת המשטרה, תמורת שוחד של כ-300 אלף שקל.

על פי חקירת המשטרה, החברה לה אישר פרידמן את ההלוואה בשנת 2007 היא "אורן ייצור אריזות ומשטחים" שבעליה ערן אלטמן, נעצר אף הוא בפרשה. איתם נעצרו גם עמי מנור, לשעבר יו"ר הפועל חולון, שמואל אלטמן, אביו של ערן ואורי שכטר מנהל בחברה. פקד עו"ד אריאל פרידמן, ראש צוות החקירה במפלג ההונאה של מחוז תל אביב, סיפר היום לוואלה! חדשות כי מנור הוא זה שעל פי החשד תיווך בעסקת השוחד. הערב יובאו החמישה לבית משפט השלום בתל אביב שם יבקשו החוקרים להאריך את מעצרם.

מבנק לאומי נמסר כי החקירה מוכרת להם וכי הם אלו שדיווחו על החשדות למשטרה. לפני כמה חודשים נעצר פרידמן בחשד שהונה את הבנק בסכום של 30 מיליוני שקלים, בעת שכיהן כמנהל הסניף המרכזי של בנק לאומי בישראל, בין השנים 2005-2007. בנוסף, נעצרו עשרה אנשי עסקים ישראלים, החשודים במעורבות בהונאה. ממצאי החקירה הועברו לטיפול הפרקליטות אך טרם הוגש נגדו כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully