וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר מועצת קדימה פורש: "אצביע לביבי"

פנחס וולף

21.1.2009 / 22:06

בהודעת הפרישה העביר מאיר ניצן ביקורת על קדימה, וטען שלבני חסרת ניסיון. קדימה: "תקופה קשה עוברת על ניצן"

מפלגת קדימה ספגה הערב (רביעי) מכה. יו"ר המועצה, מאיר ניצן, הודיע שהוא פורש מהמפלגה ואף מתכוון להצביע לליכוד. במכתב שהוא שלח ליו"ר קדימה, ציפי לבני, האשים ניצן את הדרג המדיני וטען כי הוא לא נתן לצה"ל לסיים את מבצע "עופרת יצוקה". בהשוואה בין נתניהו ללבני ולברק, הוא כתב כי "לנתניהו יש ניסיון כראש ממשלה, כשר אוצר, כדיפלומט וכבעל כושר הסברה מעולה". לעומת זאת, לטענתו, ללבני יש "היעדר כל ניסיון ברמת ראש ממשלה, שר ביטחון או כלכלה. הניסיון הקצר כשרת חוץ אינו מהווה תחרות ראויה לנתניהו ולברק".

ניצן הסביר את צעדו בעיתוי הנוכחי לוואלה! חדשות ואמר כי, "ניסיתי להיבחר לכנסת, כי אז הייתי מנסה להשפיע מבפנים ולא הצלחתי. אחר כך הייתה מלחמה, לא חשבתי שאז צריך להתעסק בזה. אני יודע מה טוב למדינת ישראל. ביבי הוכיח מנהיגות, יש לו ניסיון ויכולת. ובמצב הדברים שמדינת ישראל נמצאת בהם, אי אפשר לאפשר לאנשים שאין להם ניסיון ויחס לאנשים לקבל את התפקיד".

מקדימה נמסר בתגובה כי "על מאיר ניצן עוברת תקופה קשה. תבוסתו בבחירות לראשות עיריית ראשון לציון וכישלונו הנוסף בניסיון להיבחר לרשימת קדימה לכנסת מביאות אותו להתנהגות המביישת אותו ואת דרכו. יתכן כי התנהלותה התקינה של תנועת קדימה וסירובה לאשר גירעונות עתק אותם הותיר ניצן מהתמודדותו המוניציפאלית הביאו אותו להתנהג כפי שנהג. התנהגותו מעידה על בחירתו".

מאיר ניצן היה ראש עיריית ראשון לציון אך הפסיד בבחירות האחרונות. כמו כן הגיע ניצן למקום ה-55 בפריימריז האחרונים במפלגת קדימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully