וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 חיילים נפצעו קל, 15 אנשי חמאס נהרגו

החיילים נפצעו הלילה בתקריות שונות. חיל האוויר הפציץ 40 יעדים בעזה, בהם מנהרות להברחת נשק ונקודות שיגור רקטות

חמישה חיילים נפצעו הלילה (שבת) באורח קל במספר תקריות ברצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר, שבמסגרת פעילות של כוחות חיל-הרגלים, שריון, הנדסה, ארטילריה ומודיעין בסיוע זרועות האוויר והים, נהרגו נהרגו הלילה ברצועה 15 אנשי חמאס.

במהלך הלילה תקף חיל האוויר כ-40 יעדים, בהם עשר נקודות שיגור רקטות, 14 אתרי ייצור ומחסני אמצעי לחימה, חמש מנהרות להברחת אמצעי לחימה ומתחם ביטחוני של חמאס בחאן יונס.

מקורות פלסטינים דיווחו אתמול, כי צה"ל תקף מבנה בעיר עזה וכתוצאה מכך נפצעו מספר עיתונאים ששהו בו. המקורות מסרו כי בבניין שהותקף, הקרוי "אל-ג'ווהרה", שהו הן עיתונאים ערבים והן זרים וכתוצאה מהתקיפה נפצע עיתונאי. בבניין שלטענתם הותקף, שכנו, בין היתר, משרדיה של תחנת הטלוויזיה האירנית "אל-עאלם". בנוסף שוכנים בבניין משרדים של גופי תקשורת נוספים. מצה"ל נמסר בתגובה לאירוע כי מבדיקות ראשוניות שנערכו התברר כי כלל לא בוצע ירי לעבר האזור המדובר.

בתוך כך, הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם טוענת כי טיל גראד ששיגרה אתמול הגיע עד לבסיס חיל האוויר בתל נוף. בהודעה שפרסמה הזרוע, ששודרה בתחנת הטלוויזיה "אל אקצע" נכתב כי היא "הצליחה לפגוע לראשונה בבסיס תל נוף, הבסיס הגדול ביותר בישראל, המרוחק 45 ק"מ מהרצועה". לטענת הזרוע, מדובר בירי לטווח הרחוק ביותר עד כה. בהודעה נמסר כי פעילי הארגון שיגרו את הטיל בשעה 8:05 בבוקר. "הירי בוצע בתגובה למעשי הטבח שמבצעת ישראל ברצועת עזה, ושעד כה גבו את חייהם של כמאות פלסטינים". נאמר בהודעה. מדובר צה"ל נמסר כי האירוע אינו מוכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully