וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל שבה כעשרה אנשי חמאס בעזה

5.1.2009 / 17:49

בין השבויים לפחות בכיר אחד בארגון. בנוסף, כוחות צה"ל הפועלים בעזה תחקרו עשרות פלסטינים וחלקם הועברו לחקירה בישראל

כעשרה אנשי חמאס, בהם לפחות בכיר אחד בארגון, נשבו על יד חיילי צה"ל ברצועת עזה והועברו לחקירת כוחות הביטחון. יש לציין, כי עיקר המאמץ של צה"ל בימים האחרונים היה להשיג מידע בזמן אמת על פעילי חמאס ברצועה.

כמו כן, כוחות צה"ל הפועלים ברצועת עזה תחקרו בימים האחרונים עשרות פלסטינים, רובם פעילי חמאס, במהלך המבצע הקרקעי. זאת במטרה לרכוש מודיעין בזמן אמת על הפעילות של חמאס בשטח. רבים מהם הועברו חזרה לשטח ישראל במטרה להמשך תחקור על ידי חוקרי השב"כ.

חיל האוויר תקף הערב עשרות מנהרות להברחת אמצעי לחימה בדרום הרצועה. כוחות רגלים, שיריון וכוחות מיוחדים פועלים גם היום, היום העשירי למבצע "עופרת יצוקה", ברצועת עזה.

שמונה חיילי צה"ל נפצעו היום בחילופי אש המתנהלים משעות הבוקר (שני) בין כוחות צה"ל לבין חמושים פלסטיניים במוקדים רבים בצפון רצועת עזה. מצבם של שניים מהפצועים הוגדר בינוני והשישה הנותרים נפצעו באורח קל. בחלק מהמקרים מדובר בירי צלפים לעבר הכוחות וכן בירי פצצות מרגמה. הפצועים פונו לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע ולבית החולים "ברזילי" באשקלון. הלילה נפצעו קצין צה"ל וחמישה חיילים נוספים באורח קל עד בינוני במהלך הלחימה של כוחות צה"ל באזור רצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully